Okazuje się, że pozyskanie jednego głosu najtaniej kosztowało Ruch Palikota: siedemdziesiąt groszy...
Janusz Palikot na jeden zdobyty głos wydał grosze, podczas gdy np. SLD kilkanaście złotych - czytamy w "Pulsie Biznesu". Ruch Palikota wydał na kampanię milion złotych.
Pozostałe partie wydały:
● Platforma Obywatelska: 29 mln zł na kampanię; 5, 2 zł na jeden głos.
● Prawo i Sprawiedliwość: 21 mln zł; 4,9 zł.
● Sojusz Lewicy Demokratycznej: 19 mln zł; 16,7 zł.
● Polskie Stronnictwo Ludowe: 12 mln zł; 10 zł.
● Polska Jest Najważniejsza: 1 mln; 3 zł.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.