Grupa Energa poinformowała w poniedziałek, że jej spółki przywracają niektóre ze swoich usług, zawieszonych wcześniej ze względu na epidemię koronawirusa. Od 4 maja czynne są wszystkie salony własne Energi Obrotu - podała Energa w komunikacie.
Obok salonów własnych, od poniedziałku otwarta jest też większość salonów partnerskich spółki - podała Energa. "W trosce o zdrowie klientów wprowadzone zostały wszystkie rygory sanitarne ustanowione przez Państwową Inspekcję Sanitarną i Ministerstwo Zdrowia. Nadal obowiązują limity osób mogących przebywać w placówkach" - napisano.
Pracownicy w maseczkach obsługują klientów w wydzielonych strefach, dodatkowo klienci mogą korzystać z płynu dezynfekującego. We wszystkich placówkach własnych i większości placówek partnerskich obsługę od klientów oddzielają przesłony - podała Energa.
Ze względu na ograniczenie liczby osób, które mogą być na raz obsługiwane w placówkach, czasowo wstrzymana została opcja internetowej rezerwacji wizyt. Energa Obrót przypomina także, że klienci mogą załatwić sprawy przez stronę internetową spółki lub elektroniczne platformy obsługi klientów.
Od końca kwietnia Energa Obrót wznowiła ofertowanie klientów biznesowych na rok 2021 i kolejne lata. Spółka podkreśla jednocześnie, że pomimo czasowego zawieszenia kontraktowania w marcu, umowy obowiązujące na 2020 rok były realizowane.
Energa Operator z kolei od końca kwietnia bez ograniczeń prowadzi obsługę o przyłączenie mikroinstalacji, montaże liczników dwukierunkowych lub sprawdzenie instalacji.
Spółka zaznaczyła, że pracownicy cały czas pracują przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności. Przed przystąpieniem do montażu licznika telefonicznie kontaktują się z klientem i uzgadniają najbezpieczniejszy dla obu stron sposób realizacji zlecenia. Elektromonterzy wyposażeni będą w środki ochrony osobistej. O ostrożność proszeni są także klienci.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.