Tauron Sprzedaż rozpoczął ogólnopolskie badanie dotyczące sposobów wykorzystywania paliwa gazowego przez gospodarstwa domowe oraz małe i średnie firmy. Badanie, przeprowadzane internetowo, potrwa do 10 marca br. - poinformowało portal górniczy nettg.pl biuro prasowe spółki. Zachętą do udzielenia odpowiedzi na pytania jest m.in. konkurs o oszczędzaniu gazu dostępny na stronie internetowej firmy.
- Tauron proponuje klientom produkty i usługi dopasowane do ich potrzeb. By spełnić te oczekiwania, Tauron wykorzystuje liczne opracowania i analizy. Jednak styl życia i przyzwyczajenia Polaków zmieniają się tak szybko, że ciągle trzeba te informacje aktualizować - mówi Piotr Zawistowski, wiceprezes zarządu ds. klienta i handlu w Tauron Polska Energia
Celem badania jest zebranie aktualnych danych dotyczących sposobów wykorzystywania urządzeń gazowych i stylu życia Polaków, np. sposób spędzania wolnego czasu. To pozwoli Tauronowi na stworzenie niestandardowego raportu i pewnego rodzaju krajobrazu współczesnych nawyków i zachowań Polaków.
Forma badania jest nietypowa. Każdy, kto zdecyduje się na wypełnienie ankiety, będzie mógł stworzyć swój awatar, który będzie mu towarzyszył na każdym etapie ankiety.
- Stawiamy na styl „pół żartem, pół serio”, bo chcemy zachęcić do udziału w badaniu jak najwięcej osób. Forma ma zapewnić wypełniającym ankietę chwilę zabawy, ale zgromadzone wyniki potraktujemy serio - informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TauronSprzedaż.
Każdy, kto wypełni ankietę, otrzyma na wskazany w niej adres e-mail pełny raport z badania, który zostanie zaprezentowany w przystępnej i zabawnej formie.
Zachętą do uczestnictwa w ankiecie jest nie tylko ciekawa forma badania oraz niestandardowy raport, ale również konkurs z nagrodami. Na osoby, które przedstawią najciekawsze pomysły dotyczące oszczędzania gazu, czekają nagrody pieniężne oraz nagrody rzeczowe.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.