Kapituła konkursu Liderzy Świata Energii przyznała spółkom Tauron Dystrybucja i Tauron Obsługa Klienta główne nagrody w kategoriach Operator Roku i Dostawca Rozwiązań dla sektora w 2014 r. - poinformowało portal górniczy nettg.pl biuro prasowe Grupy.
Tauron Dystrybucja otrzymał nagrodę m.in. za konsekwentne poprawianie jakości zasilania pięciu milionów klientów, ciągłą pracę spółki nad skracaniem czasu przyłączenia klientów do sieci elektroenergetycznej oraz podejmowanie innowacyjnych projektów i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które przyczyniają się do rozwoju branży energetycznej.
- Nasze inwestycje ukierunkowujemy przede wszystkim na zwiększenie bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej i efektywności funkcjonowania sieci dystrybucyjnej, automatyzację pracy sieci i rozwój diagnostyki sieciowej, przyłączanie nowych klientów, rozwój nowych technologii oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko - mówi Piotr Kołodziej, prezes TAURON Dystrybucja.
- Tytuł Operator Roku 2014 to także wynik codziennej ciężkiej pracy specjalistów zatrudnionych w firmie, a także decyzji związanych z ciągłą modernizacją i rozbudową sieci energetycznej - dodaje prezes.
Tauron Obsługa Klienta został nagrodzony za jedno z największych w Polsce (zarówno pod względem liczby użytkowników, jak i funkcjonalności) wdrożeń korporacyjnego portalu opartego na oprogramowaniu SharePoint 2013 - Tauronetu.
- Tauronet, czyli wspólny intranet spółek Grupy Tauron, wspiera obecnie ponad 16 tys. użytkowników w 270 lokalizacjach geograficznych. Jest zarazem jednym z 10 najnowocześniejszych rozwiązań intranetowych na świecie - Nielsen Norman Group umieściła go w swoim prestiżowym zestawieniu 10 najlepszych intranetów świata w 2015 roku - podkreśla Piotr Zawistowski, prezes Tauron Obsługa Klienta.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.