Program PGG Family Polskiej Grupy Górniczej rozrasta się. Oprócz tańszego paliwa (karta PKN Orlen BIZNESTANK) i ubezpieczeń (PZU) pracownicy spółki mogą liczyć także na inne udogodnienia i rabaty. Partnerami we współpracy w ramach PGG Family są również:
- INTERSPORT, który oferuje rabaty na cały asortyment w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz w sklepie internetowym;
- Westernowy Park Rozrywki Twinpigs w Żorach, który na zakup biletów wstępu oferuje 16 proc. rabatu;
- „Texas” Restauracja i Hotel w Żorach udzielający 16 proc. rabatu na swoją ofertę w tym również na organizację imprez okolicznościowych (m.in. wesela, komunie, jubileusze, spotkania);
- Park Wodny Aquarion w Żorach, który oddaje 16 proc. zniżki na karnety oraz 2-godzinny bilet wstępu;
- Centrum Nauki i Techniki „Muzeum Ognia” w Żorach udzielające 16 proc. zniżki na bilety indywidualne oraz rodzinne;
- Nadwiślańska Agencja Turystyczna, oferująca rabaty na korzystanie z oferty Sieci Hoteli i Ośrodków Wypoczynkowych NAT (rabaty od 3 – 20 proc. w zależności od sezonu);
- INWAŁD PARK, oferujący 15 proc. rabat na zakup biletu wstępu do 4 parków tematycznych tj.: Parku Miniatur, Warowni Inwałd, Dinolandii, Ogrodu Jana Pawła II.
O programie pracownicy informowani są na bieżąco poprzez różne kanały komunikacji m.in. plakaty reklamowe, ogłoszenia i informacje zamieszczane w Magazynie PGG oraz na portalu pracownika.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.