Prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć wyniki sprzedaży? A może świadczysz usługi i jesteś przekonany o tym, że w Internecie znajdziesz nowych klientów? W każdej z powyższych sytuacji powinieneś skorzystać z usługi pozycjonowania. Dzięki niej staniesz się zdecydowanie bardziej widoczny w sieci.
Czy wiesz, jakie korzyści wiążą się z pozycjonowaniem?
Jedną z największych korzyści, jakie wiążą się ze skorzystaniem z usługi pozycjonowania, jest przyciągnięcie na swoją stronę internetową wartościowego ruchu. Możesz skutecznie dotrzeć dokładnie do tych klientów, którzy są potencjalnie zainteresowani Twoją usługą lub produktem. W końcu pozycjonujesz się na te frazy, które sami użytkownicy spontanicznie wpisali w wyszukiwarkę internetową. Kolejną korzyścią jest zwiększenie widoczności marki w sieci. Im wyżej Twoja witryna znajduje się na liście wyników wyszukiwania, tym więcej osób na nią wejdzie i zapozna się z Twoim brandem. Ważną opcją jest możliwość targetowania Twojej oferty na konkretne województwo lub miasto, co ma szczególnie duże znaczenie, jeśli działasz lokalnie, a Twój biznes ma charakter typowo stacjonarny. Za sprawą fraz takich, jak „restauracja włoska Kraków” czy „naprawa rowerów Poznań” możesz zwiększyć dotarcie do osób, które poszukują tego typu usług. Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich usług? Przeczytaj więcej!
Jakie są metody pozycjonowania stron internetowych?
Czynników wpływających na skuteczność pozycjonowania stron internetowych jest bardzo wiele. Jednym z nich na pewno jest zasięg terytorialny oraz typ serwisu. Nie bez znaczenia na pewno są działania podejmowane przez Twoją bezpośrednią konkurencję. Istotny jest także profil linków przychodzących. Należy pamiętać, że ważną formą strategii, podejmowanej przez Semcore.pl - Agencja SXO są działania off-site. Pod nazwą tą kryje się zdobywanie linków, czyli umieszczanie ich na wartościowych serwisach, co pozwala wywindować pozycję danej witryny w wynikach wyszukiwania. Link building to jednak nie wszystko. Ważne są również działania on-site, czyli przeprowadzane na samej stronie. Kluczowy jest w tym przypadku audyt treści zawartych w witrynie pod kątem częstotliwości występowania fraz, na jakie będzie ona pozycjonowana. Wzmocnieniem działań SEO może być również prowadzenie bloga. Dla algorytmów Google wartościowe są także te portale i strony, które mają aktywnie prowadzone kanały w social media.
Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Osoby, które nie mają wiedzy w tym temacie, już po kilku tygodniach współpracy z agencją zajmującą się pozycjonowaniem odczuwają niepokój, a nawet niezadowolenie z wypracowanych wyników. Należy jednak pamiętać, że osiągnięcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce internetowej to efekt mozolnych i rozciągniętych w czasie zabiegów. Pozycjonowanie może dać rezultaty dopiero po kilku czy nawet kilkunastu miesiącach od rozpoczęcia działań. Z perspektywy budowania wiarygodności strony i utrzymania efektu przez kolejne miesiące istotny jest też stopniowy wzrost.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.