Od 16 października br. konsultanci PGNiG Obrót Detaliczny wspierają obsługę telefoniczną osób kontaktujących się z Głównym Inspektoratem Sanitarnym (GIS) i szukających porad na temat koronawirusa - podała w poniedziałek spółka.
Jak podkreślił prezes PGNiG Jerzy Kwieciński, to zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności Grupy Kapitałowej PGNiG.
- Dziękuję naszym pracownikom, którzy bez wahania są gotowi nieść pomoc w tej szczególnej sytuacji. To przykład dobrej współpracy, która będzie stanowiła realną pomoc dla wielu Polaków. Co warto podkreślić, proces wsparcia obsługi telefonicznej dla osób kontaktujących się z GIS został uruchomiony w ciągu 24 godzin - dodał Kwieciński.
Jak podkreśliła spółka, przedstawiciele PGNiG Obrót Detaliczny będą udzielali porad w oparciu o materiały i skrypty przekazane przez GIS.
Konsultanci odpowiedzą na pytania związane m.in. z diagnostyką, kwarantanną, świadczeniami zdrowotnymi, zasiłkami, leczeniem szpitalnym, testami, receptami oraz aplikacją ProteGO Safe.
- Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników udało nam się po raz kolejny szybko zapewnić niezbędne wsparcie dla państwowej instytucji - podkreślił prezes PGNIG Obrót Detaliczny Henryk Mucha. Zaznaczył, że stało się to bez uszczerbku dla obsługi klientów spółki, którzy systematycznie od kilku miesięcy przenoszą swoją aktywność do elektronicznych kanałów obsługi.
Jak przypomniało PGNiG, pracownicy spółki zapewniali już podobną pomoc w marcu i kwietniu tego roku, kiedy wspierali infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia, czyli Telefoniczną Informację Pacjenta (TIP).
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.