Silesia Chamber of Commerce wspólnie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu – Biurem w Teheranie, Ambasadą RP w Iranie, Ambasadą Iranu w Warszawie, Gubernatorem Alborz – Przemysłowym Satelitą Teheranu oraz Izbami Przemysłowo-Handlowymi największych miast Iranu, organizują promocję polskiego biznesu pod logiem: Poland in Iran Business and Culture Cooperation.
Jej celem jest wykreowanie pozytywnego wizerunku Polski w Iranie, będąc zarazem okazją dla polskich firm na nawiązanie kontaktów bezpośrednich z partnerami irańskimi. Każda polska firma ma gwarancję reprezentowania swojego segmentu rynku na zasadzie wyłączności. Co to oznacza w praktyce wie każdy prowadzący biznes, gdyż tylko w tej formule osiągnąć można maksymalne efekty biznesowe.
- Tego typu formuła prezentacji polskiej oferty eksportowej, daje również możliwości prezentacji polskich możliwości edukacyjnych i turystycznych, co przyczynia się do zmiany wzajemnych stereotypów na tle wspólnych wydarzeń historycznych. Iran bowiem to kraj nowoczesny o ogromnym potencjale rozwojowym – wyjaśnia Ryszard Turzański, prezes zarządu Silesia Chamber of Commerce..
Prawie sześć dni tego wyjątkowego wydarzenia będzie – zdaniem organizatorów – doskonałą okazją do zaprezentowania swoich produktów, ale także Polski, jako kraju dobrych i nowoczesnych marek. Tym samym stwrzony zostanie dobry klimat do nawiązania kontaktów bezpośrednich w wyjątkowej atmosferze współpracy polsko-irańskiej.
- Dzięki ogromnej pomocy i wsparciu naszych partnerów irańskich na niewielkiej powierzchni 1800m2, w znanym w całym Iranie Hijab Complex,udało się zaprojektować miejsca dla 53 firm, które mają okazję prezentacji swoich produktów eksportowych w indywidualnie oznakowanych stoiskach, których cena przy pełnej zabudowie i wyposażeniu jest jak na warunki irańskie rekordowo niska, bo wynosi 269 USD/m za m kw. Dodatkowo, w środkowej części ekspozycji umieściliśmy strefę VIP, gdzie każdy z uczestników oraz zaproszonych do strefy gości będzie miał okazję przeprowadzenia rozmów bezpośrednich w odpowiedniej kameralnej atmosferze z przygotowanym zapleczem cateringowym i kulturalnym. W narożach sali organizujemy miejsca do prezentacji Polski i Iranu jak również polskiej oferty turystycznej i edukacyjnej polskich uczelni wyższych– wyjaśnia dalej Ryszard Turzański.
Aby uzyskać maksymalny efekt biznesowy, na zakończenie imprezy organizatorzy polskiej wystawy zorganizują uroczystą kolację Gala Dinner, na którą każdy polski uczestnik "Poland in Iran 2018" będzie mógł zaprosić swoich perskich partnerów aby w odpowiedniej atmosferze utrwalić nawiązane kontakty i omówić możliwości współpracy.
- To ludzie tworzą biznes i tylko bliskie relacje i kontakty osobiste dają w obecnych czasach gwarancję wzajemnego zaufania – podsumowuje Ryszard Turzański.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.