W Jastrzębskiej Spółce Węglowej realizowany jest projekt unifikacji transportu. Według planów, do 2015 roku we wszystkich kopalniach spółki funkcjonować ma system wykorzystujący kontenery. Dzięki temu rozwiązaniu obniżone zostaną koszty transportu, a zaangażowanie pracowników w cały proces zostanie zredukowane. Od 2002 roku z systemu takiego z powodzeniem korzysta najnowocześniejsza z kopalń spółki – kopalnia Budryk. O wyższości korzystania z kontenerów opowiada Michał Kopała, główny inżynier w Zespole Górniczym Biura Produkcji JSW.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Pięknie pisze Pan Kopała ale czy zastanowił się na zmianą połączeń w tych wozach. Komu chcecie nabić kasę. Były stare wozy sprawdzone to wymyślają kontenery które po dole jeżdzą nie zabespieczone. Panie Zagórowski tak trzymaj a wypadki będą narastać.