Sklep internetowy PGG działa i każdej doby obsługuje półtora tysiąca udanych transakcji na sprzedaż węgla opałowego - poinformowała spółka w piątek (27 maja) w komunikacie.
Jak poinformowali w piątkowym komunikacie przedstawiciele Polskiej Grupy Górniczej, już ok. 60 tys. klientów zaopatrzyło się w opał w sklepie spółki od początku roku. Sprzedano w tym czasie ponad 230 tys. t węgla dla gospodarstw domowych (to zarówno workowane ekogroszki, jak i sortymenty sypane luzem, które osoby fizyczne kupić mogą od pierwszych dni marca po decyzji o rozszerzeniu sprzedaży przez PGG).
Każdej doby na półki sklepu internetowego PGG trafia 6 tys. t węgla, jednak chętnych na zakup jest wielokrotnie więcej niż towaru po atrakcyjnej cenie producenta. Bywa że serwery sklepu PGG S.A. oblega jednorazowo aż 70 tys. zainteresowanych zakupem osób.
„Do dalszej pracy motywują nas pozytywne opinie klientów, którzy kupili węgiel” - czytamy w komunikacie PGG.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Już nie dobijajcie ludzi takimi artykułami
Powienien kazdy ze strony kto potrzebuje kupic np do 5 ton - byłoby to w formie zamowienia. opłaca towar, przekazuje wszystkie niebezdne dokumenty elektronicznie i czka na sygnal na email kiedy towar bedzie do odbioru - np za 3 miesiace ale juz nie siedze i nie klikam 3 razy dziennie zeby kupic. proste rozwiazania.
Ściema booty kupują węgiel a nie klienci dla koników
Komentarz usunięty przez moderatora z powodu złamania regulaminu lub użycia wulgaryzmu.