Choć wybranie odpowiedniego pod względem lokalizacji, wielkości czy dodatkowych funkcji biura to duży sukces dla wielu firm, kluczowe jest również zadbanie o odpowiednie wyposażenie takiej przestrzeni. Wygodne krzesła i biurka z wieloma opcjami regulacji pozwolą stworzyć odpowiednie dla danego typu pracownika stanowiska. Sofy i fotele to z kolei doskonały sposób na przyjmowanie gości, klientów czy różnego rodzaju partnerów biznesowych. Meble biurowe to wizytówka firmy, dlatego warto zadbać o to, by aranżacja wnętrza dawała jasny przekaz: jesteśmy profesjonalistami, z którymi warto współpracować. Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na aranżację przestrzeni biurowej w Twojej firmie i sprawdź, co do zaoferowania ma poznańskie studio mebli biurowych Contino.
Meble pracownicze a produktywność – jak dobrać wygodne i funkcjonalne wyposażenie do biura?
Wielu właścicieli firm różnych wielkości i specjalizacji od czasu do czasu decyduje się na wynajem czy kupno nowego biura z myślą poprawy warunków pracy i zapewnienia odpowiednio dużo miejsca wszystkim pracownikom. W wielu przypadkach znacznie lepiej sprawdzić się może jednak wymiana dotychczasowego wyposażenia na to bardziej dopasowane do potrzeb pracowników. Nie tylko poprawi to atmosferę pracy, ale znacząco przyczyni się również do wzrostu produktywności wszystkich podwładnych. Przykładowo szersze biurko z opcją regulacji wysokości będzie mogło pomieścić dodatkowy monitor, co dla różnego rodzaju twórców może okazać się niezwykle pomocne. W Contino, poznańskiej firmie wyposażenia wnętrz biurowych, znaleźć można biurka z osłoną kabli po wewnętrznej stronie nogi, co pozwala stworzyć estetycznie wyglądające miejsce pracy.
Oprócz tego firma oferuje szeroką gamę dodatków do tego typu biurek – mowa o m.in. panelach akustycznych pozwalających cieszyć się większą wygodą pracy w open space’ach. Równie istotne są ergonomiczne fotele i krzesła, które zapewnią odpowiednie podparcie kręgosłupa przez cały czas trwania pracy. Tutaj kluczowe jest dobranie modeli o szerokiej opcji regulacji wysokości czy kąta nachylenia podparcia, by każdy pracownik mógł samodzielnie stworzyć funkcjonalne dla siebie miejsce pracy.
Firma Contino oferuje szeroką gamę dodatków do biurek – mowa m.in. o panelach akustycznych pozwalających cieszyć się większą wygodą pracy w open space’ach. Zdj. ARC
Meble biurowe dla gości i klientów – o czym pamiętać przy doborze?
Negocjacje z klientami czy potencjalnymi partnerami biznesowymi potrafią być długie i wyczerpujące, dlatego warto zadbać o odpowiednie warunki, by obie strony czuły się komfortowo i pewnie. Wygodne fotele i krzesła konferencyjne pozwolą na prowadzenie rozmów w dużym skupieniem, nawet jeśli będą one trwały przez kilka godzin bez przerwy. Oprócz kwestii związanych z ergonomią krzesła dobrze jest również zwrócić uwagę na design i projekt, by wpasowały się one w stylistykę danej salki konferencyjnej. Funkcjonalne krzesła konferencyjne na zamówienie oferuje Contino, o czym więcej można przeczytać na https://www.contino.pl/katalog/krzesla-konferencyjne.
Meble biurowe do gabinetu prezesa lub prezeski
Oprócz znalezienia dopasowanych do danego typu biura mebli pracowniczych warto zadbać również o wyposażenie pokoi, w których na co dzień pracować będzie kadra kierownicza, w tym menedżerowie czy szefowie poszczególnych działów. Szczególnie istotny jest gabinet prezesa lub prezeski, w którym zapadać będą istotne decyzje z punktu widzenia danego przedsiębiorstwa i jego pracowników. Firma Contino przygotowała szeroką gamę biurek i krzeseł dla gabinetów szefów różnego szczebla – są one nie tylko wygodne, ale również stylowe, podkreślając tym samym wagę stanowiska.
W pokojach tych powinny się również znaleźć sofy i fotele ustawione wokół stolika – taki zestaw pozwoli na odpowiednie przyjęcie gości czy potencjalnych partnerów biznesowych.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.