We wrześniu Energa Obrót przeprowadzi prace modernizacyjne, które usprawnią systemy obsługi klienta. W tym czasie, u niektórych klientów, mogą wystąpić czasowe utrudnienia w dostępie do usług EOB.
W czasie prac modernizacyjnych klienci mogą mieć trudność z rozliczeniem swojego zużycia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste. Do 31 sierpnia klienci mogą rozliczyć swoje zużycie prądu na dwa sposoby: w elektronicznym biurze obsługi klienta, w punktach sieci Moje Rachunki.
Wszyscy klienci, którzy udostępnili Enerdze swoje dane kontaktowe, otrzymają informacje o utrudnieniach poprzez wiadomość SMS oraz e-mail.
Aktualne informacje o bieżących utrudnieniach będą również publikowanie na stronie energa.pl w zakładce Aktualności.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.