Liczba pobrań aplikacji mobilnej PGNiG Obrót Detaliczny na smartfony i tablety przekroczyła milion. Coraz więcej użytkowników korzysta z niej praktycznie codziennie – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną.
Obok platformy eBOK, to kolejny kanał komunikacji cyfrowej PGNiG, który zdobył duże uznanie Klientów Spółki.
Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.
– Cieszy nas, że zdalne kanały obsługi, takie jak aplikacja mobilna, spotykają się z dużym i wciąż rosnącym, zainteresowaniem naszych Klientów. Na naszych oczach dokonuje się prawdziwa rewolucja w relacjach klient-przedsiębiorca, a przejście z tradycyjnych form kontaktu do świata w pełni cyfrowego jest szybsze niż jeszcze niedawno prognozowano – mówi Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.
– Nasza aplikacja mobilna pozwala na bieżącą kontrolę zużycia gazu czy prądu, zmianę umowy a także zapoznanie się z nowymi usługami oferowanymi przez PGNiG. Skala pobrań aplikacji jasno wskazuje, że podjęte przez nas kroki w kierunku maksymalnej cyfryzacji usług były potrzebne i oczekiwane przez Klientów – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.