- Od poniedziałku PGE Obrót i PGE Dystrybucja stopniowo wracają do stacjonarnej obsługi klientów, przy zachowaniu szczególnych zasad bezpieczeństwa. PGE zachęca klientów, by w pierwszej kolejności korzystali jednak ze zdalnych kanałów kontaktu.
Jak poinformował rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski, od najbliższego poniedziałku Biura Obsługi Klienta pracować będą przez 4 godziny dziennie od godz. 10 do 14.
- Będziemy sukcesywnie wydłużać godziny pracy naszych placówek - dodał.
BOK-i były zamknięte z powodu pandemii koronawirusa od połowy marca. Obsługa klientów odbywała się zdalnie.
Na tych samych zasadach, co placówki PGE Obrót, działać będą od poniedziałku punkty Obsługi Klienta Dystrybucyjnego. Adresy otwieranych w pierwszej kolejności punktów prowadzonych przez PGE Dystrybucja dostępne są na stronie internetowej spółki.
Jak podkreślił prezes PGE Obrót Robert Choma, spółka nadal jednak zachęca klientów do kontaktów zdalnych, które są bezpieczniejsze.
- Jednak zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych klientów preferuje tradycyjny sposób kontaktu. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno naszych klientów, jak i pracowników, wprowadziliśmy szczególne zasady dotyczące obsługi. Liczymy na współpracę i zrozumienie naszych klientów - zaznaczył Choma.
Od poniedziałku w stacjonarnych BOK-ach nie będzie prowadzona sprzedaż kodów do liczników przedpłatowych. Ich dystrybucja nadal odbywać się będzie wyłącznie zdalnie.
Również PGE Dystrybucja zachęca do korzystania ze zdalnych form kontaktu - poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej oraz telefonów. Złożenie wniosku o przyłączenie nowego odbiorcy energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwy jest poprzez portal nowych odbiorców umieszczony na stronie internetowej spółki.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.