W trosce o bezpieczeństwo Polaków Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną dotyczącą zagrożenia koronawirusem.
Resort przypomina, by dla bezpieczeństwa do niezbędnego minimum ograniczyć wychodzenie z domu, włączyć się w pomoc seniorom i niepełnosprawnym, często myć ręce, zakupy zaś robić online. Przekaz skierowany jest m.in. do osób, które ze względu na wykonywany zawód w okresie zagrożenia koronawirusem nie mogą pozostać w domu.
Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.
- Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa na rzecz społeczeństwa. Będą one oznaczane hasztagiem #MAPdlaPolaków – informuje ministerstwo w komunikacie.
- Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin wicepremier i minister aktywów państwowych.
Kampania oparta jest o znajdujących się w całej Polsce 20 tys. ekranów LCD udostępnionych bezpłatnie przez sieć Screen Network, lidera z obszaru Digital Out of Home. Kreacją i wykonaniem kampanii zajęła się agencja CoolCompany.
Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.
- Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i umożliwiając bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów docierają do milionów Polaków każdego dnia – informuje ministerstwo.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.