- Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa Tauron zawiesiła działalność punktów obsługi klienta - poinformował w niedzielę, 15 marca, na Twitterze wicepremier, minister aktywów państwowych Jacek Sasin. Dodał, że spółka przechodzi na komunikację zdalną.
Jak podkreślił wiceszef rządu we wpisie na Twitterze, spółki Skarbu Państwa minimalizują ryzyko zakażenia.
"Ze względu na bezpieczeństwo odbiorców i pracowników Grupa #Tauron zawiesiła działalność Punktów Obsługi Klienta. #Tauron przechodzi na komunikację zdalną (elektroniczną i telefoniczną)" - czytamy.
Wcześniej o zamknięciu z powodu pandemii koronawirusa Biur Obsługi Klienta (BOK) poinformował m.in. PGNiG Obrót Detaliczny. Jak wskazała w spółka w piątkowym komunikacie, wszystkie należące do niej BOK będą zamknięte do odwołania.
Koronawirus w Polsce: Wszystko o koronawirusie Covid19
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.