Spółka Restrukturyzacji Kopalń informuje, że każdy kto złożył prawidłowy wniosek w sprawie rekompensat, otrzymał przelew na wskazane konto - poinformowały w środę portal nettg.pl służby prasowe SRK.
W przypadku wniosków niekompletnych lub zwierających błędy formalne nasi pracownicy na bieżąco kontaktują się z wnioskodawcami w celu wyjaśnienia nieprawidłowości. Do osób, które złożyły wnioski niespełniające wymagań ustawowych, przesłana zostanie odpowiedź na piśmie - podano w środowym komunikacie SRK.
W związku ze skargami, że bardzo trudno dodzwonić się na podane numery infolinii i do punktów obsługi klienta, spółka tłumaczy:
- Przepraszamy jednocześnie za utrudnienia z dodzwonieniem się do naszych punktów obsługi klienta. To efekt bardzo dużej ilości zapytań i interwencji dotyczących wniosków, które z powodu błędów formalnych czekają na ponowną weryfikację.
- Zapewniamy, że żaden z nich nie pozostanie bez odpowiedzi. Do weryfikacji wniosków skierowaliśmy grupę najlepszych specjalistów, którzy dokładają wszelkich starań, by spełnić Państwa oczekiwania. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość - napisała SRK w przesłanym komunikacie do wnioskodawców.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.