Osoby uprawnione do świadczenia z tytułu utraty prawa do bezpłatnego węgla mogą składać wnioski w wyznaczonych do tego miejscach do 18 listopada 2017 r. włącznie. W związku z dużym zainteresowaniem zostaje także wydłużony czas pracy punktów informacyjnych oraz infolinii do godz. 20.00 – podało w środę popołudniu (25 października) Ministerstwo Energii.
Resort przypomina, że w przypadku składania wniosku pocztą liczy się data stempla pocztowego. Wniosek składany w ten sposób powinien posiadać poświadczenie podpisu przez notariusza lub przez gminę - pod warunkiem, że na jej terenie nie ma kancelarii notarialnej upoważnionej do poświadczenia własnoręczności podpisu. Ważne, by w przypadku wysyłania wniosku pocztą, przesyłać je z dopiskiem na kopercie REKOMPENSATA na adres Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 43-225 Wola ul. Kopalniana 10.
W przypadku, gdy chce się złożyć wniosek za pośrednictwem osoby upoważnionej, to ta osoba musi mieć przy sobie upoważnienie/pełnomocnictwo poświadczone notarialnie lub przez gminę (pod warunkiem, że na jej terenie nie ma kancelarii notarialnej upoważnionej do poświadczenia własnoręczności podpisu), upoważniające do złożenia imieniem osoby uprawnionej wniosku o wypłatę.
Osoba upoważniona przy składaniu wniosku, musi mieć przy sobie dowód osobisty, aby byłą możliwość potwierdzenia jej tożsamości przez osobę przyjmującą wniosek.
Przypomnijmy, że w portalu górniczym nettg.pl można pobrać wniosek wraz z instrukcją jego wypełnienia.
Ponadto podajemy numery infolinii oraz adresy punktów, w których można złożyć dokumenty.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Dyletanci z ministerstwa nie potrafią nawet dobrze obliczyć terminu który sami zaproponowali? Na pewno nie 18 listopada lecz co najwyżej do 16 listopada...