PARTNERZY:
PATRONATY:

REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
17 listopada 2016 17:57 Polska Agencja Prasowa 1,553 odsłon

Media: Polska Agencja Prasowa o portalu górniczym nettg.pl

Portal górniczy nettg.pl także filmy produkowane przez jego redakcję i publikowane na kanale YouTube
fot: Andrzej Bęben/ARC

Jeden z największych w Polsce portali gospodarczych poświęconych przemysłowi wydobywczemu, portal górniczy nettg.pl, zyskał nowy, odświeżony wygląd. Tylko w tym roku portal miał ponad 800 tys. użytkowników i niemal 8,6 mln odsłon - napisała o nas w czwartek (17 listopada) Polska Agencja Prasowa.

Nettg.pl działa od września 2007 r. Publikuje informacje dotyczące branży górniczej, energetyki, sektora maszyn i urządzeń górniczych oraz nauki. Ma dział publicystyki oraz zakładkę zawierającą materiały wideo. Współpracuje z wieloma ekspertami, prezentuje zagadnienia dotyczące restrukturyzacji branży oraz komentarze związane z aktualnymi wydarzeniami. Ważny dział w jego strukturze stanowi tematyka związana z bezpieczeństwem pracy w górnictwie.

Portal górniczy redaguje dziewięcioosobowy zespół, który równocześnie wydaje tygodnik branżowy Trybuna Górnicza. Ze statystyk wynika, że portal najczęściej czytany jest w Katowicach, ale niemal tyle samo stałych użytkowników ma w Warszawie, nieco mniej w Krakowie.

Jak wynika z danych Google Analitics, treści publikowane na portalu docierają do odbiorców z 99 krajów. Wśród zagranicznych internautów najczęściej nettg.pl odwiedzają goście z Niemiec, Wielkiej Brytanii, USA i Australii. Portal obecny jest w serwisach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTub oraz Google+.

W portalu publikowane są zdjęcia, zrobione przez zespół redakcyjny w prawie wszystkich polskich kopalniach - nie tylko węgla kamiennego. Ponadto przygotowywane są filmy, publikowane na kanale YouTube. Do tej pory internautom udostępniono 480 obrazów.

Dyrektor katowickiego oddziału Agencji Rozwoju Przemysłu Henryk Paszcza, ocenia, że górniczy portal górniczy cieszy się prestiżem w tym środowisku i jest opiniotwórczy.

- To rzetelne źródło informacji dla wszystkich zainteresowanych nie tylko polskim górnictwem; informacji przekazanych w sposób obiektywny i z ogromnym wyczuciem tematu. Fachowość, obiektywizm i szybkość, a także różnorodność tematyki podawanej w przystępny sposób są jego głównymi atutami - uważa szef katowickiego oddziału Agencji, który na zlecenie Ministerstwa Energii monitoruje sytuację w polskim sektorze węglowym.

Według dyrektora, atutem portalu jest również docieranie do unikatowych treści wiążących się z górnictwem, których nie publikują konkurencyjne media.

- Korzystają z niego zarówno osoby szukające informacji o trendach w polskim przemyśle, jak i zorientowane na poszukiwanie wiedzy przeznaczonej dla specjalistów poszczególnych branż, interesujące się nowinkami technicznymi i wydarzeniami mającymi wpływ na kondycję firm, w których pracują - ocenił dyrektor.

Obecnie portal ma unowocześniony layout o bardziej przejrzystym układzie treści. Ułatwieniem dla użytkowników jest uruchomienie portalu nettg.pl jako responsywnego - pozwala to na wygodne korzystanie z jego zasobów na komputerach oraz na urządzeniach mobilnych.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • QLEZC
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Górniczy związkowcy zwrócili się do minister przemysłu
16 kwietnia 2024
13,467 odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]