W czerwcu 2014 r., zgodnie z zapowiedziami, spółka Lubelski Węgiel Bogdanka opublikowała swoje raporty marketingowe: roczny za 2013 r. oraz raport odpowiedzialnego biznesu za lata 2012-2013. Tym ostatnim raportem, Bogdanka dołączyła do grona organizacji raportujących społecznie, gdyż raport CSR dla GK LW Bogdanka jest jednocześnie raportem otwarcia.
Raport roczny za 2013 r., który swoja premierę miał na Konferencji WallStreet w Karpaczu (6-8 czerwca br.) został opracowany w nowej szacie graficznej i jest już trzecim kolejnym raportem rocznym, który Bogdanka przygotowała w wersji marketingowej. Zainteresowani mogą zapoznać się zarówno z wynikami GK LW Bogdanka za 2013 r. jak i opisem otoczenia oraz działalności samej kopalni.
Raport odpowiedzialnego biznesu za lata 2012-2013 jest pierwszym raportem społecznym opublikowanym przez LW Bogdanka i został opracowany w oparciu o wytyczne Global Reporting Initiative (GRI). Zgodnie z rekomendacjami GRI dla organizacji rozpoczynających raportowanie, został on opracowany w oparciu o GRI G4 ("in accordance") w opcji podstawowej ("core"). W raporcie uwzględniono również wskaźniki specyficzne dla branży wydobywczej, opisane w stosownym suplemencie sektorowym do Wytycznych GRI. LW Bogdanka od lat informowała o oddziaływaniu prowadzonej działalności na otoczenie społeczne i przyrodnicze, do tej pory nie było to jednak raportowanie w oparciu o Wytyczne GRI.
Do pobrania:
Marketingowy Raport Roczny za 2013 r.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.