Na budynku Akademii Wychowania Fizycznego im. im. Jerzego Kukuczki w Katowicach pojawił się górniczy akcent. Przejeżdżający w pobliżu kierowcy bez problemu zauważą silnie rzucające się w oczy logo Jastrzębskiej Spółki Węglowej.
Dlaczego JSW postanowiła zareklamować się w takiej lokalizacji? Pytamy rzeczniczkę spółki Katarzynę Jabłońską-Bajer.
- Jesteśmy sponsorem sportu i od czasu do czasu chwalimy się tym na banerach. Pojawiały się one między innymi w Jastrzębiu pod hasłem "Najlepsi w jednej drużynie" . Po kolejnych sukcesach wspieranych przez nas hokeistów i siatkarzy zdecydowaliśmy się na Katowice. Okolice AWF to dobre miejsce na reklamę ze względu na bliskość tras przejazdowych - wyjaśnia.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
MALKONTENCI w reklamie siła
Ale po co JSW reklamuje się zwykłym ludziom w Katowicach. To nie zwiększy popytu na nasze towary a tylko generuje niepotrzebne koszty.
Szczyt idiotyzmu