Do 28 lutego można zgłaszać kandydatury na stanowiska prezesa, wiceprezesa ds. technicznych oraz wiceprezesa ds. ekonomiki i finansów Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego w Bytomiu - dowiedział się portal górniczy z informacji przekazanych przez spółkę. Rozmowy z kandydatami mają odbyć się w dniach 22-23 marca br.
Aplikacje na wspomniane stanowiska można wysłać pocztą, złożyć osobiście w siedzibie spółki (Bytom ul. Chorzowska 25, pokój 501) lub za pośrednictwem pełnomocnika.
Zgłoszenia powinny zawierać: CV, list motywacyjny, kserokopię dowodu osobistego oraz oświadczenia i zaświadczenia. Oświadczenie powinny potwierdzać m.in. ukończenie studiów wyższych, posiadanie kwalifikacji stwierdzonych przez Wyższy Urząd Górniczy wymaganych od kierownika jednostki ratownictwa górniczego, pięcioletni staż pracy (w tym trzy lata na stanowiskach kierowniczych), pełne prawa publiczne, zdolność do czynności prawnych.
Konieczne są także zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed złożeniem zgłoszenia oraz zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
Kandydat musi także posiadać w swojej aplikacji oryginały, odpisy lub urzędowo potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających kwalifikacje.
Szczegółowe informacje na temat postępowań kwalifikacyjnych można znaleźć na stronie internetowej CSRG.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.