REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
24 grudnia 2025 14:00 Polska Agencja Prasowa

Co trzeci Polak wskazał premię jako najatrakcyjniejszy benefit na koniec roku

Większość Polaków jako benefit wybrałoby premię, bo nie czuje zadowolenia z zarobków
fot: Katarzyna Zaremba-Majcher

34 proc. Polaków wskazało premię finansową jako benefit na koniec roku, który miałby dla nich największe znaczenie - wynika z “Barometru Polskiego Rynku Pracy“. Na drugim miejscu znalazły się pakiety opieki medycznej a na trzecim - 4-dniowy tydzień pracy.

Jak wynika z najnowszego barometru Personnel Service, 34 proc. Polaków wskazało premię finansową jako benefit, który miałby dla nich największe znaczenie. “To jednoznaczny lider tegorocznego zestawienia i jednocześnie rozwiązanie, które niesie natychmiastowy, odczuwalny efekt w domowym budżecie“ - wskazali autorzy badania.

Na drugim miejscu znalazły się pakiety opieki medycznej (13 proc.). Podium zamyka 4-dniowy tydzień pracy, wskazany przez 9 proc. badanych. Paczki świąteczne jako benefit wskazało 6 proc. pracowników. Natomiast dodatkowe dni wolne, dofinansowanie do dojazdów, karty sportowe i posiłki miały najmniej wskazań (po 3 proc.).

Jak zaznaczyli autorzy badania, w tym roku w barometrze znalazły się rozwiązania, które zniknęły z obiegu. Dofinansowanie rozrywki online, takie jak abonament Netflix, nie uzyskało żadnego wskazania, podobnie jak wsparcie hobby i pasji pracowników.

Zdaniem autorów badania, większość Polaków jako benefit wybrałoby premię, ponieważ nie czuje pełnego zadowolenia z zarobków. Dowodzą tego dane - niemal co trzeci zatrudniony jest niezadowolony ze swojego wynagrodzenia (29 proc.). 35 proc. badanych pytana o to, odpowiedziała “trochę tak, a trochę nie“. Zadowolenie wyraziło 36 proc. respondentów.

Badanie zostało przeprowadzone przez Personnel Service  na próbie 1077 osób w dniach 28 listopada - 1 grudnia 2025 r. metodą CAWI.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Polska kopalnia w zagranicznych rękach. Jak doszło do tej transakcji?
20 grudnia 2025
83.7 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]