Śląski Ogród Zoologiczny zainaugurował nową kampanię promocyjną pod hasłem “Dzikość w Sercu Miasta“. Akcja ma zachęcić mieszkańców aglomeracji śląskiej do odwiedzenia ogrodu i odkrycia egzotycznej przyrody w samym centrum metropolii.
Jak poinformował rzecznik ZOO Dylan Błażejowski, na ulicach pojawiły się już pierwsze elementy kampanii - kolorowe grafiki z wizerunkami zwierząt takich jak lew, żyrafa, nosorożec czy flaming. Umieszczono je m.in. na przystanku “Park Śląski Ogród Zoologiczny“ oraz na tablicach informacyjnych przy wejściach do Zoo.
W ramach działań promocyjnych uruchomiono również nową atrakcję: ściankę do zdjęć z motywem dzikich zwierząt, która znajduje się przy wybiegu wydr. Do tzw. selfie pointu prowadzą oznaczenia w postaci kolorowych łapek dzikiego kota.
- Kampanię kierujemy przede wszystkim do mieszkańców regionu. Chcemy zaprosić ich do ponownego odkrycia zoo - miejsca, które wciąż się rozwija, edukuje i inspiruje - mówi Błażejowski.
Oprócz działań outdoorowych kampania przewiduje także akcje edukacyjne, konkursy oraz aktywności online. Kolejne etapy będą ogłaszane na stronie internetowej ogrodu (www.slaskiezoo.pl) i w mediach społecznościowych placówki.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.