Woda Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do Grupy KGHM, została oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowa sponsorska podpisana z Polskim Związkiem Piłki Nożnej obejmie także wsparcie reprezentacji U-21 i szereg innych inicjatyw PZPN - informuje na swojej stronie KGHM.
– Spółki z Grupy KGHM od lat wspierają polski sport. Tak, jak reprezentacja Polski w piłce nożnej jesteśmy wizytówką naszego kraju na arenie międzynarodowej. Sukcesy sportowe i gospodarcze przyczyniają się do wzmocnienia pozycji naszego kraju. Jesteśmy dumni z tego, że gramy razem i możemy przekazać naszym piłkarzom wodę Staropolanka – naturalny, zamknięty w butelkach skarb Uzdrowisk Kłodzkich. Ta marka to bez wątpienia jedna z pereł w Grupie KGHM, która z każdym rokiem rośnie w siłę. Tylko w zeszłym roku na polski rynek trafiło ponad 76 milionów litrów wody marki Staropolanka, która odpowiada na potrzeby wszystkich osób uprawiających sport – mówi Tomasz Zdzikot, prezes KGHM Polska Miedź.
– Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce. Zarówno woda, jak i sport, kojarzą się ze zdrowiem i świetną kondycją. Działania marketingowe, oparte na sponsoringu piłkarskiej reprezentacji Polski wierzę, że przyniosą Staropolance i Uzdrowiskom Kłodzkim ogromne korzyści. Jestem przekonany, że nasza woda przypadnie do gustu nie tylko piłkarzom, ale i wszystkim kibicom piłki nożnej – podkreśla Łukasz Surażyński, prezes spółki Uzdrowiska Kłodzkie SA, która jest producentem wody Staropolanka.
W ramach partnerstwa Staropolanka już od meczu towarzyskiego z reprezentacją Niemiec, rozegranego 16 czerwca na PGE Narodowym w Warszawie posługuje się tytułem „Oficjalna Woda Reprezentacji Polski”. Marka chce w ten sposób podkreślić swój sportowy charakter i być obecna wizerunkowo wśród swoich klientów, dla których liczy się aktywność sportowa i zdrowe odżywianie.
Woda Staropolanka ze specjalnym reprezentacyjnym brandingiem będzie dostępna w całej Polsce, w sieciach handlowych i stałych punktach sprzedaży. Staropolanka będzie towarzyszyć piłkarzom podczas rozgrywek w kraju, jak i za granicą, a także zapewni dostawy wody dla wszystkich reprezentacji w piłce nożnej, którymi zarządza PZPN. Umowa sponsorska pomiędzy spółką Uzdrowiska Kłodzkie SA a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została podpisana na ponad rok z możliwością przedłużenia.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.