Miniony rok był rekordowym w historii sklepu internetowego Polskiej Grupy Górniczej. Sklep według Google Analytics przez cały 2022 r. odwiedziło prawie 9 mln nowych użytkowników, a witryna sklepu miała ponad 350 milionów odsłon - poinformowała spółka w komunikacie.
Jak poinformowali w komunikacie przedstawiciele PGG, według statystyk Google Analitics rekordowy dzień w sklepie internetowym nastąpił 16 sierpnia 2022 r., kiedy to witryna e-sklepu miała ponad 5,5 mln odsłon. Natomiast 7 lipca jednorazowo (około godziny 16.00) do e-sklepu zalogowało się ponad 2 mln klientów. Z informacji uzyskanych z systemów zabezpieczających przed atakami DDoS - 9 sierpnia do sklepu internetowego logowało się 10 mln osób.
Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad 1 mln użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tys. osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG S.A. jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).
W porównaniu do roku 2021, w 2022 r. liczba użytkowników przyrosła o 1000 proc., o odsłon o 2200 proc. W całym 2021 r. w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 mln odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 r., najbardziej w grudniu.
W 2022 r. w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej złożono prawie 0,5 mln zamówień na około 1,5 mln t węgla i miałów.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.