Utworzone w lutym tego roku w Katowicach europejskie Centrum Obsługi Klienta amerykańskiej firmy technologicznej Honeywell zamierza przyjąć do pracy kolejne 75 osób wobec 100 już zatrudnionych - podały w poniedziałek, 7 października, spółka i katowicki urząd miasta.
Centrum Honeywell w Katowicach wspiera klientów z różnych krajów Europy, korzystających z zaawansowanych technologii. Firma szuka specjalistów ds. wsparcia technicznego klientów i zarządzania zamówieniami, a także osób na stanowiska menedżerskie, ze znajomością takich języków jak: angielski, niemiecki, holenderski, czeski, węgierski, rumuński, norweski, hiszpański i portugalski. Kandydaci powinni mieć co najmniej roczne lub dwuletnie doświadczenie we wsparciu i obsłudze klienta lub w takich obszarach jak finanse czy IT.
"Decyzja Honeywell doskonale pokazuje, jakie warunki działania nasze miasto może zaoferować szybko rozwijającym się, innowacyjnym firmom, właśnie takim jak Honeywell" - skomentował decyzję firmy o zwiększeniu zatrudnienia w Katowicach prezydent miasta Marcin Krupa, cytowany w komunikacie prasowym.
Honeywell obsługuje klientów z różnych gałęzi przemysłu, dostarczając im urządzenia, oprogramowanie i usługi. W Polsce spółka jest zaangażowana m.in. w sferze systemów sterowania budynkami, systemów bezpieczeństwa i przeciwpożarowych, technologii dla platform wojskowych, rozwiązań dla lotnictwa, technologii petrochemicznych czy systemów zapewniających ochronę i bezpieczeństwo pracowników dla dużych firm z branży paliwowej, chemicznej i motoryzacyjnej.
Spółka Honeywell jest notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE. W Europie Środkowo-Wschodniej zatrudnia ponad 8 tys. pracowników.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.