REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
30 maja 2019 22:20 Portal gospodarka i ludzie : : autor: WIG 1.2 tys. odsłon

Sybilla 2018 dla Muzeum Śląskiego w Katowicach

Dyektor Muzeum Śląskiego Alicja Knast odebrała nagrodę na gali w Łazienkach Królewskich w Warszawie
fot: konkurssybilla.nimoz.pl

Muzeum Śląskie zostało nagrodzone główną nagrodą Sybilla 2018 w kategorii zarządzanie w konkursie na wydarzenie muzealne roku. Gala wręczenia nagród odbyła się w Pałacu na Wyspie w warszawskich Łazienkach Królewskich 27 maja. 

Konkurs na wydarzenie muzealne roku "Sybilla" organizowany jest przez Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów pod patronatem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W tym roku odbyła się już 39. edycja tego konkursu, którego celem jest wyłonienie i promocja najlepszych przedsięwzięć organizowanych przez polskie muzea z wszystkich obszarów działalności muzealnej. Muzeum Śląskie zostało nagrodzone za zarządzanie przebiegiem ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej #naszemuzeum wraz z pomiarem efektywności. 

Kampanię #naszemuzeum przeprowadzono na przełomie 2017 i 2018 r. Punktem wyjścia było wzmocnienie wizerunku Muzeum Śląskiego jako instytucji kreatywnej, dynamicznej, wrażliwej na potrzeby regionu, a jednocześnie egalitarnej, w której to właśnie odwiedzający znajdują się w centrum zainteresowania. I to nie tylko regularni odbiorcy kultury, lecz także osoby, które chcą wspólnie z rodziną i przyjaciółmi aktywnie spędzić czas w przestrzeni Muzeum Śląskiego. Dlatego w ramach kampanii także goście muzeum zostali zaproszeni do nagrywania telefonami komórkowymi materiału wideo w muzeum. Dzięki temu powstało około 500 filmów, spośród których wybrane zostały te, które umieszczono potem w spocie reklamowym - opisuje dla portalu netTG.pl Paweł Doś, rzecznik prasowy Muzeum Śląskiego. 

Specjalistyczne badania pomiaru efektywności działań komunikacyjnych potwierdziły, że po zrealizowaniu kampanii #naszemuzeum Muzeum Śląskie stało się najbardziej rozpoznawalną placówką regionalną w Polsce, a w rankingu znajomości wszystkich muzeów w kraju zajęło ósme miejsce. O 60 proc. zwiększył się również odsetek osób deklarujących chęć odwiedzenia Muzeum Śląskiego. W trakcie kampanii odnotowano frekwencję wyższą o 84 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Ogólnopolska kampania telewizyjna przyczyniła się zatem do wzrostu frekwencji, a także do zmiany wizerunku Muzeum Śląskiego - podsumowuje Paweł Doś.

Przypomnijmy, że wcześnie Muzeum Śląskie wyróżnione zostało także w międzynarodowym konkursie na najlepsze europejskie muzeum "European Museum of the Year Award 2017". Zdobyło też wyróżnienie za otwartość i dbałość o publiczność w konkursie "Živa. Award for the best Slavic Museum".

 

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • ABLKC
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Nowy dyrektor w kopalni
25 listopada 2024
31.9 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]