Władze Wodzisławia Śląskiego promowały w stolicy drugi etap swojego projektu pod nazwą: „Wodzisław Śląski Południowa Brama Polski”. Projekt ma na celu reklamę gospodarczą miasta na szeroką skalę i dotyczy także zagospodarowywania terenów pogórniczych.
Jak poinformował portal nettg.pl Michał Sobala, przedstawiciel Referatu Promocji Urzędu Miejskiego w Wodzisławiu Śląskim, w trzecim etapie realizacji projektu władze samorządowe wezmą udział w Targach Inwestycyjnych, które są doskonałą okazją do nawiązania ważnych kontaktów biznesowych.
Wodzisław Śląski chce być postrzegany w kraju i w Europie nie tylko jako miasto wybitnie przemysłowe, oparte wcześniej na górnictwie, ale także jako miejsce do robienia interesów w przemyśle lekkim i usługach. Stąd zachęta dla biznesmenów, by inwestowali w coraz większym stopniu w Wodzisławiu Śląskim.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.