Billboardy i citylighty w największym miastach kraju i regionu mają promować kulturalne wydarzenia w stolicy Województwa Śląskiego – dowiedział się portal nettg.pl z informacji Urzędu Miasta. W ten sposób władze chcą przedstawić Katowice jako centrum kultury i poważnego pretendenta do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury w roku 2016.
Kampania pod hasłem „Katowice. Miasto wielkich wydarzeń” rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu. Ma ona ukazać inne oblicze miasta, które wciąż jest przede wszystkim kojarzone z przemysłem. Akcja jest finansowana ze środków unijnych ale nie stoi to na przeszkodzie by była częścia promocji miasta w perspektywie ubiegania się o tytuł ESK.
Miasto na przygotowanie kampanii pozyskało 50-procentowe dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego - z puli środków na promocję kultury. Cały projekt kosztuje 1,1 mln zł. Hasłem "Miasto wielkich wydarzeń" Katowice posługują się od 2007 r.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.