Enea uruchomiła dla swoich klientów czat z konsultantem. Można z niego skorzystać odwiedzając stronę internetową www.enea.pl - poinformowało biuro prasowe spółki w środę (19 lipca).
Grupa podkreśla, że internetowy czat obok infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest kolejną formą wygodnego kontaktu z firmą. Na czacie można szybko zadać pytanie, sprawdzić stan faktury, historię płatności, podać stan licznika lub poruszyć inne sprawy związane z obsługą. Zaletą czatu jest jego forma pisemna, wiadomości i tekst można skopiować i zachować w razie potrzeby.
– Czat to kolejny, obok telefonu i e-maila, równoległy kanał kontaktu. Dzięki niemu jesteśmy bardziej dostępni dla naszych Klientów. Błyskawicznie odpowiadamy na pytania związane z naszą ofertą, bieżącą obsługą, czy poruszaniem się po stronie internetowej – zapewnił Maciej Koprowicz, dyrektor Pionu Contact Center w Enei Centrum, odpowiedzialny za uruchomienie czatu.
– Podczas czatu zrealizujemy wszystkie te sprawy, które można również załatwić telefonicznie, przez infolinię pod numerem 611 111 111 – dodał.
Czat na stronie www.enea.pl jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 6 – 22, a w soboty w godz. 8 – 16.
Firma przypomina, że w marcu 2016 r. uruchomiła na całym obszarze swojej działalności elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
– Klienci cenią sobie szybkie i łatwe sposoby kontaktu, dlatego cały czas pracujemy nad tym, aby ulepszać nasze nowe narzędzie. Obsługa czatu wymaga indywidualnego podejścia do sprawy i mniej formalnego języka, dlatego powierzyliśmy to zadanie Pracownikom infolinii z dużym doświadczeniem – powiedział Jakub Janicki, koordynator infolinii zaangażowany we wprowadzenie nowego narzędzia.
Enea przygotowuje kolejne udogodnienia. Od dłuższego czasu osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić kontakt za pośrednictwem infolinii, przez eBOK, mailowo (pisząc na adres kontakt@enea.pl).
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.