Klienci e-sklepu PGG mogą kontaktować się z operatorem bezpośrednio z poziomu profilu własnego konta. Zostały im udostępnione specjalne formularze, dzięki którym komunikacja ze sklepem ma przebiegać znacznie sprawniej. Formularze zastąpiły skrzynkę kontaktową sklep@pgg.pl i skrzynki kontaktowe kopalń – informuje górnicza spółka.
- Liczymy na to, że klienci będą zadowoleni. Wprowadzone formularze to zdecydowana jakościowa różnica w komunikacji w stosunku do dotychczasowej – zapewniają specjaliści IT w PGG.
Klienci mają dostęp do formularza po zalogowaniu na swoje konto. Pytania zadają w odpowiednich zakładkach pogrupowanych tematycznie, dzięki czemu od razu mogą liczyć na odpowiedź z odpowiedniego działu. I tak na przykład, gdy zapytanie dotyczy konkretnego zamówienia, trafia na kopalnię.
- Formularz daje możliwość rozmowy on-line z klientem, czego wcześniej nie było. Teraz jest interakcja. A na dodatek teraz można dokładnie prześledzić, kiedy padło pytanie i kto na nie odpowiedział – wyjaśniają specjaliści IT w PGG.
Można także od razu sprawdzić deklarację CEEB, załączone dokumenty, dokonać korekty danych za pośrednictwem formularza.
Nowa funkcjonalność została wprowadzona w czwartek 20 października 2022 r. i w ciągu kilkunastu godzin pojawiło się tą drogą około półtora tysiąca zapytań.
Na działającą wcześniej skrzynkę mailową sklep@pgg.pl przyszło 43 tysiące zapytań, a na skrzynki mailowe kopalń 44109, co łącznie daje 87109.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.