Grupa Lotos otrzymała tytuł „Najlepszego Partnera w Biznesie“ w kategorii społeczna odpowiedzialność biznesu, w konkursie zorganizowanym przez miesięcznik Home & Market - dowiedział się portal nettg.pl z informacji przekazanych przez Marcina Zachowicza, rzecznika prasowego spółki.
Uroczystość ogłoszenia i przyznania tytułów „Najlepszego Partnera w Biznesie“ odbyła się w czwartkowy wieczór, w warszawskiej Willi Foksal, a w imieniu Lotosu statuetkę odebrała Jowita Twardowska, dyrektor ds. komunikacji, administracji i CSR.
Tytuły „Najlepszego Partnera w Biznesie“, poza wspomnianym CSR, zostały przyznane także w innych kategoriach: partner roku, rynek paliwowy, instytucja wspierająca biznes, rynek energetyczny, bankowość dla firm, usługi informatyczne, ubezpieczenia, usługi teleinformatyczne dla MSP, uczelnia ekonomiczna, usługi telekomunikacyjne, leasing, transport towarowy oraz transport pasażerski.
- Nagroda ma dla nas szczególne znaczenie. To oznacza, że Grupa Lotos jest postrzegana przez swoje otoczenie biznesowe jako firma odpowiedzialna, rzetelna i wiarygodna. To atuty trudne do przecenienia. Mamy świadomość, że na takie wyróżnienie pracuje się konsekwencją i determinacją w sięganiu po najlepsze wzorce i dobre praktyki w zarządzaniu oragnizacją – powiedziała Jowita Twardowska.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.