Akademia Polskiej Grupy Górniczej to portal, który z końcem 2020 r. zaczął działać w spółce. Pracownicy mogą w nim znaleźć kompletną informację na temat możliwości rozwoju, które może im zaoferować firma.
Portal jest odpowiedzią na potrzeby, które docierały do Departamentu Wsparcia HR. Pracownicy wskazywali bowiem na konieczność stworzenia platformy poświęconej szeroko rozumianemu zarządzaniu i rozwojowi. Portal stał się nowym narzędziem, dzięki któremu z bogatą ofertą można dotrzeć do szerszego grona pracowników. Za rozwój platformy odpowiedzialni są pracownicy Departamentu Wsparcia HR, których wieloletnie doświadczenie zostało wykorzystane przy jej projektowaniu. Ważnym elementem Akademii PGG jest pokaźna baza materiałów, które zostały udostępnione pracownikom. Mogą one być wykorzystane m.in. do samodzielnego rozwoju umiejętności i kompetencji.
Dopasowanie kompetencji i kwalifikacji
– Dzięki Akademii PGG każdy pracownik ma możliwość zapoznać się z harmonogramem kursów i szkoleń, bazą dydaktyczną oraz zasadami podnoszenia kwalifikacji i kompetencji w PGG. Ta wirtualna przestrzeń ma służyć szybkiej wymianie informacji oraz ma wspierać i umożliwiać doskonalenie zawodowe przez dostęp do pełnych zasobów edukacyjnych spółki – tłumaczy dyrektor Departamentu Wsparcia HR w PGG Andrzej Sączek.
Za pośrednictwem Akademii realizowany jest cel w zakresie szkoleń i rozwoju, jaki stawia przed sobą PGG jako pracodawca i organizacja. Spółce zależy bowiem na optymalnym dopasowaniu kompetencji i kwalifikacji pracownika do zajmowanego stanowiska, zarządzaniu wiedzą, odkrywaniu potencjału zatrudnionych oraz ich rozwoju w zgodzie z potrzebami prowadzonej działalności. Z tych właśnie powodów PGG stara się stworzyć każdemu pracownikowi możliwości podnoszenia kwalifikacji, doskonalenia kompetencji, umiejętności oraz budowania ścieżki kariery zawodowej.
– Uruchamiając ten wielomodułowy projekt rozwojowy, chcemy wspierać załogę, przyczyniając się do wzrostu motywacji, efektywności pracy i zwiększenia zaangażowania. Mamy również na uwadze zabezpieczenie przyszłych potrzeb kadrowych spółki oraz lepsze wykorzystanie potencjału kwalifikacyjnego pracowników – wyjaśnia szef Departamentu Wsparcia HR.
Jeśli chcesz mieć dostęp do artykułów z Trybuny Górniczej, w dniu ukazania się tygodnika, zamów elektroniczną prenumeratę PREMIUM.
Szczegóły: nettg.pl/premium
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Powinni sami wysyłać na kursy ,dodatkowe nie koniecznie związane z aktualnym stanowiskiem pracy ,nagradzać stawkami tych ,którzy chcą podnosić kwalifikacje lub już je posiadają.
Ale jaja opuchlik i dwie dziewczęta Takie zacne Doświadczone biuro Rewelka PGG czy tak o was mająpisać Same sukcesy
Departament wsparcia hr pgg Pracownicy z długoletnim doświadczeniem tam pracują Czy Refakcja wie co pisze?