Aplikacja mobilna „Mój Tauron” jest coraz popularniejsza wśród klientów Taurona, którzy stali się nie tylko jej użytkownikami, ale również współtwórcami. To właśnie na podstawie informacji zwrotnych od klientów dodajemy nowe użyteczne funkcje - oinformowało portal netTG.pl biuro prasowe spółki Tauron Polska Energia SA.
Najnowszą wprowadzoną zmianą jest możliwość przepisania licznika na nowego właściciela za pomocą Protokołu Zdawczo-Odbiorczego. Korzystając z aplikacji „Mój Tauron” można to zrobić zdalnie dzięki nowej funkcji „Przepisz Licznik”.
- Na bieżąco wsłuchujemy się w to, co przekazują nam nasi klienci i staramy się, aby każda nowa aktualizacja wnosiła coraz większą wartość. Przykładem takiego podejścia jest m.in. wprowadzenie funkcji „Przepisz Licznik” - mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy Tauron Polska Energia.
Poza podstawowymi funkcjami aplikacji pozwalającymi na monitorowanie faktur i dokonywanie płatności, dużym zainteresowaniem klientów cieszy się możliwość samodzielnego podania stanu licznika. Klienci również chętnie korzystają z Fast Call, dzięki któremu mogą zamówić rozmowę z naszym konsultantem.
Aplikacja "Mój Tauron" została bezpłatnie udostępniona klientom w grudniu 2018 r. Po roku działania korzysta z niej już ponad 127 000 użytkowników.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.