Za Skrą i Jastrzębskim Węglem znaleźli się gracze Tytanu Domeksu AZS Częstochowa, którzy „zarobili” dla swojego miasta 2 732 187 złotych w formie promocji. Jeśli chodzi o liczbę ekspozycji reklamowych w 2009 roku to Skra miała ich 5947, Jastrzębski Węgiel 6270, zaś zespół spod Jasnej Góry 4692. Także w rankingu widowni skumulowanej miasto Jastrzębie Zdój zajęło drugie miejsce! - To dla nas miła sprawa, która daje dużo do myślenia władzom Jastrzębia i Jastrzębskiej Spółki Węglowej, która jest naszym głównym sponsorem. Medialnie nasz klub stoi bardzo wysoko i mam nadzieję, że w tym roku liczba ekspozycji reklamowych będzie jeszcze większa. Ale najważniejszy jest wynik sportowy, z którego rozliczają klub sponsorzy. Zdobyliśmy Puchar Polski, teraz czas na mistrzostwo – przypomina o celach Tomasz Furtak, doradca prezesa Jastrzębskiego Węgla ds. PR.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.