Polski Gaz, jeden z ogólnopolskich dystrybutorów gazu płynnego (LPG), osiągnął pozycję wicelidera w segmencie sprzedaży gazu płynnego w butlach – dowiedział się portal nettg.pl z informacji przekazanych przez firmę. Spółka w kwietniu 2011 roku posiadała 10,43 proc. tego rynku, co daje jej pozycję za liderem – Gaspolem.. Polski Gaz zamierza prowadzić dalszą ekspansję na rynku sprzedaży gazu w butlach, tak aby jego sprzedaż w ciągu najbliższych 3 lat wzrosła o 125 proc.. Przychody z całego segmentu butli w 2010 roku stanowiły około 22 proc. łącznych przychodów spółki (72,3 mln zł), oznacza to wzrost w stosunku do 2009 roku o 30 proc.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.