Kalendarze książkowe B5 stanowią świetną formę promocji Twojej marki i jednocześnie są bardzo przydatne w organizacji pracy. Aby jednak tak było, każdy terminarz powinien być estetyczny wizualnie, intuicyjnie zaprojektowany oraz trwały. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę podczas zamawiania kalendarzy.
Kalendarze książkowe przyjemne w użytkowaniu
Jakość wykonania kalendarzy książkowych B5 ma bardzo duże znaczenie nie tylko z punktu widzenia estetyki, ale i praktyczności. Słabej jakości okładka, rozmazujący się nadruk czy wycierające się logo po prostu źle świadczą o firmie, która promuje się z wykorzystaniem tego typu produktów. Takie przedmioty po otrzymaniu najczęściej szybko lądują do szafy i nie są wykorzystywane.
Chcesz wręczyć upominek klientowi? Wzbudzić zainteresowanie otoczenia? Wzmocnić wizerunek swojej marki? W takim razie wybierz producenta kalendarzy, który oferuje możliwość personalizacji produktów oraz wyboru różnych form uszlachetnienia. Firmy często proponują wykonanie projektu gratis, co pozwala na dopasowanie stylu do identyfikacji wizualnej brandu. Dzięki temu terminarz jeszcze lepiej spełnia swoją funkcję. A jeśli dodać do tego wysokiej jakości wykonanie, można mówić o produkcie niemal idealnym.
Nie mniej istotne od aspektów estetycznych są kwestie praktyczne. Rozmiar kalendarza książkowego powinien ułatwiać zabieranie terminarza zarówno do biura, jak i w podróż. Warto też zwrócić uwagę na praktyczne detale, takie jak:
* estetycznie wykończona okładka z trwałego materiału,
* intuicyjny układ dni i tygodnia,
* kartki z przydatnymi informacjami,
* dodatki ułatwiające organizację, np. gumka na długopis,
* dodatkowe miejsce na notatki,
*kieszeń na karteczki z notatkami.
Przyznasz, jak bardzo praktyczny jest kalendarz książkowy B5 z gumką na długopis, tasiemką w roli zakładki i kopertą na drobne kartki z notatkami? A możliwości jest jeszcze więcej. Wklejki reklamowe, dekoracyjne blaszki z grawerem, kieszonki PCV, wycinane registry… najlepsi producenci oferują rozmaite dodatki do kalendarzy.
Wysokiej jakości druk i trwałe wykonanie gwarancją profesjonalnej prezencji kalendarzy książkowych
Zanim zamówisz kalendarz książkowy, upewnij się, jaki papier stosuje drukarnia. Sprawdź gramaturę oraz kolor. Kartki nie powinny być zbyt cienkie, aby tusz podczas pisania nie przebijał na drugą stronę. Zbyt grube nie będą jednak przyjemne w użytkowaniu. Przyjrzyj się też parametrom materiału okładki i dodatkowym obszyciom nicią przy krawędziach. Tego typu wykończenia świetnie się prezentują i wpływają na trwałość produktu.
Nie bez znaczenia są również metody znakowania logo i napisów na okładce. Wybierz taką, która najbardziej odpowiada Ci pod względem wizualnym, a także jest odporna na uszkodzenia i ścieranie. Jeśli pracownicy lub klienci często podróżują albo przebywają w trudnych warunkach atmosferycznych – powinni mieć przy sobie solidny kalendarz. Może mieć wzmocnione narożniki, wysokiej jakości wodoodporne logo czy okładkę z materiału odpornego na ścieranie. Takie wykonane z dbałością o detale, personalizowane kalendarze książkowe B5 z logo i rozmaitymi dodatkami możesz zamówić na: https://kalendarzecsk.pl/kalendarze-ksiazkowe/kalendarze-ksiazkowe-b5.
Kalendarze książkowe B5 jako nośnik reklamy
Jak doskonale wiesz, kalendarze książkowe B5 to świetne narzędzia do planowania, ale i znakomite nośniki reklamy. Z tego względu okładka terminarza powinna być nie tylko trwała, ale też dopasowana do identyfikacji wizualnej Twojej marki, m.in. kolorystyki brandu. Nowoczesne metody uszlachetniania pozwalają na uzyskanie bardzo ciekawych efektów, a bogata oferta materiałów okładkowych umożliwia stworzenie unikalnego projektu. Dzięki kalendarzom książkowym B5 możesz też łatwo zbudować skojarzenia ze specyfiką Twojego biznesu – nie tylko za sprawą kolorystyki. Na okładce można umieścić logo, nazwę firmy czy motto, a na gumce dodatkowo plastikową zawieszkę z logo.
Wbrew pozorom okładka nie jest jedynym miejscem, gdzie możesz umieścić reklamę swojej firmy. Dodatkowe strony w kalendarzu to świetna lokalizacja dla biznesowych zdjęć czy prezentacji historii, oferty i misji Twojej firmy. Kolorowa strona z hasłem reklamowym i danymi kontaktowymi może zachęcić do nawiązania współpracy.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.