1
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
17 maja 2023 10:24 Prezentacja

5 sposobów na zwiększenie skuteczności ulotki

fot: pixabay.com

Pomimo znacznej digitalizacji branży reklamowej korzystanie z ulotek do promocji produktów i usług wciąż wiąże się z dużą skutecznością. Dlatego wiele firm decyduje się na ich zamawianie, aby zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i dotrzeć do nowych grup odbiorców. Aby jednak ulotka rzeczywiście przyciągała uwagę i była skuteczna, trzeba przemyśleć kilka istotnych kwestii. W przeciwnym razie inwestycja w tę formę promocji może się nie zwrócić.

Atrakcyjny design  

Twój projekt graficzny powinien być wyjątkowy i przyciągać uwagę. Zadbaj o to, aby kompozycja była uporządkowana, zdjęcia atrakcyjne, a czcionki czytelne nawet z większej odległości. Design ulotki powinien uwzględniać styl i potrzeby grupy docelowej tak, aby wydawała się ona atrakcyjna już na pierwszy rzut oka. Atrakcyjna ulotka przede wszystkim przyciąga wzrok. Nie może być jednak przeładowana treścią, ponieważ jej wygląd wywoła efekt odwrotny od zamierzonego.

Tylko najważniejsze informacje 

Skup się na tym, aby przekazać odbiorcom wyłącznie najważniejsze informacje na temat produktu lub usługi. Powinieneś zadbać o to, aby były one łatwo dostrzegalne. Osoba, która otrzymuje ulotkę, przeważnie nie poświęca zbyt dużo czasu na odczytanie umieszczonego na niej przekazu, dlatego trzeba jej to maksymalnie ułatwić. Zastosuj kontrastujące kolory, albo wyróżnij ważne słowa, a dotarcie do świadomości odbiorcy na pewno stanie się prostsze.

Język korzyści

Aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe, warto posłużyć się ponadto językiem korzyści. Klient powinien mieć świadomość, co zyska decydując się na wytwarzane przez Ciebie produkty lub świadczone usługi. Skoncentruj się na potrzebach odbiorców i pokaż, w jaki sposób oferowane dobra mogą im pomóc w rozwiązaniu różnorodnych problemów. Jeśli dla klienta będzie czytelne, co otrzyma decydując się na konkretne rozwiązanie, szansa na to, że wyda pieniądze na reklamowane dobra, znacznie się zwiększy.

Zagospodarowanie przestrzeni

Warto optymalnie wykorzystać całą przestrzeń, która znajduje się na ulotce, aby móc przekazać klientowi wszystkie istotne dla niego informacje. Wykorzystaj atrakcyjne zdjęcia, grafiki, ciekawe statystyki i kody QR, a na pewno na dłużej zatrzymasz uwagę odbiorcy zamieszczonych na ulotce treści. Pamiętaj jednak o tym, że wszystkie te informacje muszą być równomiernie rozmieszczone, aby całość nie robiła chaotycznego wrażenia. Ulotka powinna być uporządkowana.

Dodaj wywołujący do działania CTA

Dodaj na ulotce klarowny i zachęcający do działania komunikat CTA (Call to Action). Zachęć klienta do skorzystania z Twojej oferty poprzez zastosowanie aktywizujących czasowników i umieszczenie informacji o szczegółach oferty lub możliwych rabatach. Takie rozwiązania charakteryzują się wysoką skutecznością i pozwalają na przyciągnięcie uwagi odbiorców na dłużej, a nawet wywołanie reakcji polegającej na podjęciu aktywności związanej z marką. Klienci lubią wchodzić w interakcje z producentami ulubionych dóbr, warto więc im to umożliwić.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (wyłączono) pokaż wszystkie
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Dwie ściany, a potem redukcja etatów
20 maja 2025
36.2 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]