Treść oferty pracy ma ogromny wpływ na skuteczność rekrutacji. Od informacji w niej zawartej zależy, czy kandydat odpowie na Twój anons. Jak napisać ogłoszenie o pracę, aby było atrakcyjne dla kandydatów? Co napisać, aby znaleźć odpowiedniego pracownika? Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek.
Ogłoszenie o pracę - wzór
Wielu pracodawców i rekruterów najpierw poszukuje gotowego wzoru ogłoszenia o pracę, a następnie modyfikuje go pod swoje potrzeby. Wzór oferty rekrutacyjnej przyspiesza przygotowanie oferty pracy i daje gwarancję, że będzie zawierać wszystkie kluczowe dla kandydatów informacje. Ma to szczególne znaczenie, gdy poszukujesz pracownika na całkowicie nowe stanowisko i nie jesteś pewien, jaki powinien być jego zakres obowiązków oraz kwalifikacji. Aby stworzyć skuteczne ogłoszenie o pracę na bazie wzoru, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami.
Krótki przewodnik, jak napisać ogłoszenie rekrutacyjne
Wartościowe wskazówki, jak napisać dobre ogłoszenie o pracę, bardzo przejrzyście opisał jeden z największych portali z ofertami pracy: poradydlafirm.pracuj.pl/jak-napisac-ogloszenie-o-prace/. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje.
Co powinno zawierać ogłoszenie o pracę?
Prawidłowo skonstruowane ogłoszenie o pracę powinno zawierać cztery następujące sekcje:
Podsumowanie tego, jak napisać ogłoszenie o pracę
Zacznij od przedstawienia swojej firmy. Następnie precyzyjnie opisz codzienne zadania pracownika, a później umiejętności, jakich od niego wymagasz. Całość zakończ przedstawieniem warunków zatrudnienia w korzystny, przejrzysty sposób. Twoje ogłoszenie o pracę z pewnością będzie dobrze napisane, jeżeli wcześniej dokładnie przemyślisz, kogo tak naprawdę szukasz i co możesz takiej osobie zaoferować.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.