Wideobudka z doradcą – to nowy pomysł Taurona na usprawnienie obsługi klientów. W ten sposób zainteresowani będą mogli załatwić sprawy związane z dystrybucją poprzez wideorozmowę. Jak informują służby prasowe spółki, rozwiązanie obecnie jest sprawdzane w placówkach we Wrocławiu i Oleśnicy.
Realizacja połączeń wideo ma usprawnić obsługę klientów i jednocześnie, w przeciwieństwie do rozmów telefonicznych, umożliwić wzrokowy kontakt z doradcą. W trakcie wideorozmowy pracownik Taurona dzięki udostępnianiu ekranu, będzie mógł pomóc w wypełnieniu wymaganych wniosków przy zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa.
- Cyfryzacja obsługi klienta jest drogą, którą Tauron podąża od dłuższego czasu. Minione miesiące pokazały, że wdrażane przez nas procesy nie tylko świetnie sprawdziły się w trudnej, pandemicznej rzeczywistości, ale stanowią także odpowiedź na oczekiwania klientów. Stanowisko umożliwiające wideopołączenia z konsultantami jest kolejnym, obok czatu na żywo i platformy Mój Tauron, narzędziem pozwalającym załatwić sprawy w szybki i komfortowy sposób – mówi wiceprezes ds. zarządzania majątkiem w Tauron Polska Energia Jerzy Topolski.
- Klienci w wideobudkach łączą się z naszymi ekspertami. Dzięki temu mają dostęp do profesjonalnej i sprawnej obsługi spraw. Nasi pracownicy to gwarancja pomocy na wysokim poziomie w tematach związanych z naszymi usługami – wyjaśnia dyrektor komunikacji i marketingu Tauron Polska Energia Daniel Gryt.
– Pilotaż uruchomiony w dwóch punktach obsługi klienta na Dolnym Śląsku pozwoli nam sprawdzić funkcjonowanie systemu w rzeczywistych warunkach i pomoże podjąć decyzję o jego rozszerzeniu na kolejne lokalizacje – dodaje.
Tauron intensywnie rozwija narzędzia umożliwiające klientom realizację spraw na odległość. Firma systematycznie inwestuje w nowoczesne technologie informatyczne i telekomunikacyjne. W ostatnich miesiącach koncern przebudował swoje strony internetowe tak, by jeszcze szybciej można było znaleźć na nich wszystkie niezbędne do załatwienia swojej sprawy informacje. Znaczna cześć obowiązujących w firmie formularzy dostępna jest już w pełni cyfrowej formie. Oznacza to, że do ich wypełnienia nie jest konieczny wydruk, a całość, łącznie z wysyłką, zrealizować można w pełni zdalnie. Wciąż najwięcej klientów decyduje się jednak na załatwianie spraw za pośrednictwem infolinii. Bez wychodzenia z domu klienci firmy załatwili już ponad milion spraw.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.