PONIEDZIAŁEK, 29 LISTOPADA, CZWARTA FALA COVID-19 FAKTEM: 11 115 nowych przypadków zakażeń SARS-CoV-2; z powodu COVID-19 zmarło 18 osób; 83 055 chorych zmarło od początku pandemii; 3 520 961 Polaków zachorowało od początku pandemii; najwięcej zachorowań w województwach: mazowieckim (2749), śląskim (1458), małopolskim (1136), dolnośląskim (1074); 20 521 łóżek zajętych przez pacjentów covidowych; 1820 pacjentów podłączonych do respiratora; 633 857 osób na kwarantannie.

Logowanie do konta użytkownika
Konto użytkownika
Imię i nazwisko/nick
E-mail
Hasło
Powtórz hasło
Newsletter


REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
NAJNOWSZE GALERIE
Promocje doktorskie i odznaczenia na Barbórkę
29 listopada 2021
Królestwo żelaza. Muzeum Hutnictwa w Chorzowie już otwarte
26 listopada 2021
Wiceminister Pyzik liczy na zielone światło z Brukseli
24 listopada 2021
Barbórkowa niespodzianka dla załogi Sośnicy
23 listopada 2021
O bezpiecznym górnictwie w sercu Śląska
22 listopada 2021
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
1 września 2021 Polska Agencja Prasowa

Kobiety i mężczyźni lubią podobne marki aut

W leasingu najbardziej popularną wśród kobiet i mężczyzn marką jest Opel
fot: Andrzej Bęben/ARC

Gusta motoryzacyjne kobiet i mężczyzn są podobne - wynika z analizy przeprowadzonej przez platformę Automarket.pl. Wśród najczęściej nabywanych aut przez kobiety i mężczyzn są dokładnie te same marki.

Jak podano w środowym komunikacie, eksperci platformy Automarket.pl sprawdzili, jakie samochody najczęściej finansują w leasingu i wynajmie długoterminowym kobiety, a jakie mężczyźni. Przeanalizowali w tym celu 2 tys. umów zawartych z klientami w ciągu pierwszego roku obecności firmy na rynku.

Z przeprowadzonej analizy wynika, że wśród dostępnych na platformie marek samochodów, najbardziej popularną wśród kobiet jest Opel - aż 30 proc. z nich decyduje się na modele tej marki (najczęściej na Astrę lub Insignię). Na drugim miejscu wśród wybieranych przez panie producentów znajduje się Hyundai - wybiera go 15 proc. klientek platformy (najpopularniejsze modele: i30 i Tucson). Na trzecim miejscu plasuje się BMW - samochody rodem z Bawarii wybiera 10 proc. pań (przeważnie modele serii 3) - podano.

Jak się okazuje, Opel to marka numer jeden także wśród mężczyzn - dodano. Wskazano, że odsetek tych aut wśród umów leasingu i wynajmu długoterminowego jest mniejszy w porównaniu do umów zawieranych przez kobiety - Ople wybiera 15 proc. panów. Na drugim miejscu znajduje się Hyundai (11 proc.) - także nr 2 wśród kobiet. Trzecie miejsce u panów zajmują jednocześnie BMW i Skoda (po 10 proc.), natomiast Skoda cieszy się sympatią 8 proc. pań - czytamy.

Według autorów analizy, różnice między motoryzacyjnymi preferencjami obu płci widać dopiero od czwartego miejsca. U panów tę pozycję zajmuje Ford z wynikiem 7 proc., (u pań wspomniana Skoda: 8 proc.), a tuż za nim w grupie męskiej plasuje się Volkswagen (6 proc.), piąte miejsce w grupie kobiecej zajmuje Fiat z wynikiem 7 proc. następnie są marki japońskie - Toyota i Nissan: po 6 proc).

Warto podkreślić, że auta z Japonii są wybierane znacznie częściej przez kobiety niż mężczyzn - łącznie 15 proc pań i 10 proc. panów decyduje się na te pojazdy - wskazali eksperci. Jak zaznaczyli, marki japońskie rzeczywiście nie są ulubieńcami mężczyzn. Najchętniej wybierają oni Toyotę (4 proc.), ale decydują się na nią równie często, co na Audi (również 4 proc.).

Analiza pokazuje ponadto te same preferencje w przypadku francuskich marek - po 6 proc. kobiet i mężczyzn stawia na Peugeota, Citroena i Renault.

Jak wskazał dyrektor Departamentu Strategii i Rozwoju, odpowiedzialny za rozwój platformy Automarket.pl Tomasz Otto, nasze obserwacje potwierdzają, że równie często można zobaczyć kobietę za kierownicą SUV-a, np. Hyundaia Tucsona, co mężczyznę w niewielkim aucie miejskim, np. Oplu Astrze.

Co więcej, osoby, które decydują się na auta z naszej oferty, stosują te same kryteria podczas wyboru samochodu. Ich wspólną cechą jest chęć zakupu i korzystania z pojazdu w możliwie wygodny sposób - zaznaczył.

W jego ocenie, to dlatego najczęściej klientki i klienci wybierają wynajem długoterminowy i leasing, a transakcje często zawierają online - ograniczają dzięki temu formalności i mogą liczyć na wsparcie w obsłudze samochodu, np. serwisowaniu, przechowywaniu i wymianie opon czy ubezpieczeniu auta.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

Google-ad id 35
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Aktualności powiązane
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • YBBIO
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Dla kogo górnicza emerytura ze względu na wiek?
24 listopada 2021
13014
Ostatnia Barbórka bez metanu na wydobyciu
24 listopada 2021
10543
Praca górnicza – warto wiedzieć, co mówią o niej przepisy
25 listopada 2021
9837
Barbórkowa niespodzianka dla załogi Sośnicy
23 listopada 2021
9311
Polska Grupa Górnicza nie zbankrutuje
29 listopada 2021
8249
Jaka praca jest równorzędna z pracą górniczą?
29 listopada 2021
7522
JSW odrabia straty
27 listopada 2021
7128
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]
Twoje urządzenie:
Partnerzy portalu
Patronaty portalu