Od 1 czerwca przywrócona zostanie standardowa obsługa klientów w oddziałach ZUS w Chorzowie, Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu oraz w podległych im inspektoratach i biurach terenowych.
Ze względu na utrzymujący się stan zagrożenia epidemicznego placówki te będą czynne w godz. 8-15, bez wydłużonego czasu pracy w poniedziałki. Nadal do dyspozycji klientów pozostają skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty, wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
- Zachęcamy do załatwiania spraw przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. Jest to szybsza i wygodniejsza forma kontaktu i przesyłania dokumentów do ZUS. W razie pytań i wątpliwości dotyczących wypełniania wniosków z Tarczy Antykryzysowej można kontaktować się z ekspertami ZUS poprzez dodatkowe infolinie - mówi Beata Kopczyńska, rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
Szczegółowe wyjaśniania dotyczące wsparcia ZUS dla przedsiębiorców są dostępne na stronie internetowej ZUS-u w pliku Tarcza Antykryzysowa.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.