PGE Obrót z Rzeszowa, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych ostrzega klientów przed fałszywymi wiadomościami przesyłanymi przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna. Spółka ta, wykorzystując nasze logo wzywa do uregulowania rzekomych zaległych należności - powiedział PAP rzecznik PGE Obrót Mariusz Majewski.
Zgłoszenia dotyczące podejrzanych faktur pojawiają się głównie na terenie działania PGE Polskiej Grupy Energetycznej, ale jak zaznaczył Majewski, przypadki fałszywej korespondencji spółka odnotowuje w całej Polsce.
- Prosimy naszych klientów o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zawsze zależy zadzwonić na naszą infolinię pod numer (+48) 422 222 222 - dodał Majewski.
Rzecznik PGE Obrót podkreślił, że działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług.
- PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią - zaznaczył.
Firma włącza się również co roku w ogólnopolską kampanię informacyjną "Sprawdź kto sprzedaje Ci energię", jej celem jest ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami na rynku sprzedaży prądu i gazu.
"- rowadzimy również własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów - powiedział Majewski.
PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.