Na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf. Na takie wizyty w ostatnich dniach narażeni byli szczególnie mieszkańcy Rzeszowa i Puław. PGE Obrót nie odwiedza swoich klientów w domach w celu podpisania nowych umów lub dokonania jakichkolwiek zmian w dokumentacji - poinformowało portal netTG.pl biuro prasowe spółki.
PGE Obrót przestrzega i przypomina o kilku ważnych zasadach. Przede wszystkim należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje. Konieczne jest dokładne zapoznanie się przedstawionymi dokumentami. Należy skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy. W przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.
PGE obrót przypomina także, że w przypadku podpisania umowy poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni, bez żadnych negatywnych skutków.
Jeśli klient ma jakiekolwiek wątpliwości może zadzwonić pod numer Infolinii PGE 422 222 222. Często, taki telefon nie tylko pozwala ochronić siebie, ale także pomaga ostrzegać innych mieszkańców danego terenu.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.