Centrala Zbytu Węgla Węglozbyt SA, należąca do Grupy Kapitałowej Węglokoks, została Partnerem Oficjalnym Ruchu Chorzów - informuje biuro prasowe Węglokoksu.
W efekcie zawartego porozumienia logotyp Węglozbytu zostanie umieszczony na przodzie koszulki meczowej. Oprócz reklamy firmy na strojach sportowych zawodników, logo CZW Węglozbyt pojawi się również w innych miejscach przeznaczonych dla partnerów, takich jak m.in. : bandy diodowe, banery reklamowe czy publikacje meczowe.
- Nasza firma, dzięki współpracy z Ruchem Chorzów, ma szansę stać się jeszcze silniejszą marką nie tylko na Śląsku, ale również w całym kraju i dzięki temu skutecznie konkurować z innymi spółkami w branży węglowej. Celem firmy jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych partnerów biznesowych z naszą ofertą produktową. Uważam, że nawiązanie współpracy z czternastokrotnym mistrzem Polski i jedną z najsilniejszych marek sportowych w kraju, to nie tylko dobre posunięcie biznesowe, ale także propagowanie działań prospołecznych, takich jak edukacja poprzez sport - komentuje Jerzy Nabiałczyk, prezes zarządu CZW Węglozbyt SA.
Przypomnijmy, że podstawową działalnością Węglozbytu jest sprzedaż węgla na rynku krajowym, przy pełnej kooperacji ze spółkami węglowymi, głównie Kompanią Węglową.
- Fakt, że firma Węglozbyt obdarzyła nas zaufaniem i postanowiła w tandemie z Ruchem promować swoje usługi i produkty, to dla nas ogromne wyróżnienie, ale zarazem duża odpowiedzialność. Jestem przekonany, że współpraca z tak znanym klubem, przyniesie wiele korzyści biznesowych naszemu Partnerowi i przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności marki Węglozbyt w Polsce - stwierdza Dariusz Smagorowicz, prezes zarządu Ruchu Chorzów SA.
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
Tylko ZAGŁĘBIE !