REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
4 kwietnia 2019 18:05 Polska Agencja Prasowa 1.2 tys. odsłon

Ponad 6 mld zł wyniosła ubiegłoroczna sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez Totalizator Sportowy

Ubiegłoroczna sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez Totalizator Sportowy wraz z dopłatami wyniosła 6 mld 108 mln 103 tys. 664,55 zł
fot: Andrzej Bęben/ARC

Ponad 6 mld zł wyniosła ubiegłoroczna sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez Totalizator Sportowy; w 2017 r. było to 5,6 mld zł - poinformowała w czwartek spółka. Łączna wartość wszystkich wpłat do budżetu w ub.r. wyniosła ponad 2 mld zł.

"Ubiegłoroczna sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez Totalizator Sportowy wraz z dopłatami wyniosła 6 mld 108 mln 103 tys. 664,55 zł. W 2017 r. było to 5 mld 627 mln 157 tys. 148,38 zł. Oznacza to, że po raz pierwszy w historii firmy została przekroczona magiczna bariera 6 mld zł" - poinformowano w komunikacie.

Spółka przekazała, że wyższa sprzedaż oznacza również większe kwoty z dopłat, które przeznaczane są na wsparcie sportu i kultury. "Ich wartość pierwszy raz w historii przekroczyła miliard złotych i wyniosła dokładnie 1 mld 027 mln 094 tys. 679,00 zł. Dzięki temu rekordowym wsparciem cieszy się polski sport i kultura narodowa"- napisano.

Oznacza to, że w 2018 r. na rachunek Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej przekazano 770 mln 321 tys. 009,25 zł (w 2017 r. - 744 mln 021 tys. 790,76 zł), a na Fundusz Promocji Kultury 205 mln 418 tys. 935,80 zł (w 2017 r. - 197 106 884,40 zł). Z kolei na Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych oraz Fundusz Wspierania Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego trafiło w sumie 51 354 733,95 zł (w 2017 r. - 44 405 746,84 zł). Łączna wartość wszystkich wpłat do budżetu w 2018 roku wyniosła ponad 2 miliardy zł.

"Przebicie magicznej bariery 6 mld złotych ze sprzedaży to dopiero początek dobrych informacji. (...) Realizujemy kolejne ambitne przedsięwzięcia, których efekty pojawią się w wynikach za ten rok i za kolejne lata. To ważne, ponieważ zyski Totalizatora Sportowego to także zyski budżetu państwa, polskiego sportu i kultury narodowej. Przypomnę, że łączna wartość dopłat przekroczyła miliard złotych" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik.

Biuro komunikacji i promocji resortu finansów przekazał PAP, że "prognoza dochodów budżetu państwa z tytułu podatku od gier za 2019 r. zawarta w ustawie budżetowej wynosi 2 mld 80 mln zł".

Jak dodano, "Totalizator Sportowy posiada 31 działających salonów do gier na automatach". "Planuje zakup automatów w ramach procedury przetargowej" - podało MF.

1 kwietnia 2017 r. weszła w życie znowelizowana ustawa o grach hazardowych. Nowela gruntownie zmieniła ustawę z 2009 roku oraz wprowadziła silną kontrolę państwa w obszarze gier na automatach. Zgodnie z ustawą m.in. automatami do gier zarządza Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, który jest spółką Skarbu Państwa.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
  • USBGL
    user

REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Nowy dyrektor w kopalni
25 listopada 2024
30.4 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]