Po pięciu dniach od ciężkiego wypadku maszynisty w kopalni „Pniówek” rannego górnika nie udało się utrzymać przy życiu
fot: ARC
Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.
przeczytaj wpierw Florku na stronie WUG
opis wypadku a potem komentuj..Kolejki w
kopalniach w co niektórych krajach
jeżdżą już całkowicie zdalnie
sterowane, bez operatora. U nas
maszynista musi wychodzić z lokomotywy
aby otworzyć drzwi! Nawet takiej
prostej czynności nie można
zautomatyzować. Przykro bo giną
górnicy – ojcowie, mężowie, synowie
panie BHP= matołku, jaki wyścig z
drzwiami które sięzamykają?
w każdej tamie na drogach przewozowych
jest przejazd dla maszyny i przejscie
dla ludzi! jeSli on przechodził dzwiami
które się zamykały a służyły do
przejazdu lokomotywą to sam wiedział
że one się własnie zamykają! a drzwi
do przejscia załogi są zaraz onok
tylko się drzwi nie chce otworzyć 3 s
przacy.....
Winnym jest jak zwykle zabity- opinia
WUG zamyka się zwykle i tak jest w tym
przypadku w zdaniu „nieprzestrzeganie
przez poszkodowanego obowiązujących
przepisów”! Nie brak wdrożenia
prostych systemow automatyki ! Czy ktoś
słyszał w WUG o pilocie do telewizora?
Zdalne sterowanie tamami? Kiedy WUG
zacznie promować nowe rozwiazania
techniczne? Kasa na to jest tylko
należy wyjść z kokonu w którym się
cieplutko śpi i przestać zwalać winę
na pracowników. W XXI wieku górnik
maszynista musi jak to oficjalnie
napisano „recznie przestawiac
dźwignię rozdzielacza w celu
zamknięcia drzwi tamy, a następnie
próbować wsiąść do kabiny, żeby
przejechać lokomotywą przez tamę
przed zamknięciem drzwi” . Nie
dziwota , ze wyścig maszynisty z
zamykanymi drzwiami skończył się
tragicznie
Szkoda chopa. Tylko mam pytanie kaj maszyniok mioł konwojenta. Widać tu że Nawet na konwojentach Zagórowski oszczyndzo. spoczywaj wiecznie
Do RINGOJEBA - przeczytaj jeszcze raz artykuł, a potem zastanów się, czy to co wpisałeś ma sens.
przeczytaj wpierw Florku na stronie WUG opis wypadku a potem komentuj..Kolejki w kopalniach w co niektórych krajach jeżdżą już całkowicie zdalnie sterowane, bez operatora. U nas maszynista musi wychodzić z lokomotywy aby otworzyć drzwi! Nawet takiej prostej czynności nie można zautomatyzować. Przykro bo giną górnicy – ojcowie, mężowie, synowie
panie BHP= matołku, jaki wyścig z drzwiami które sięzamykają? w każdej tamie na drogach przewozowych jest przejazd dla maszyny i przejscie dla ludzi! jeSli on przechodził dzwiami które się zamykały a służyły do przejazdu lokomotywą to sam wiedział że one się własnie zamykają! a drzwi do przejscia załogi są zaraz onok tylko się drzwi nie chce otworzyć 3 s przacy.....
[*][*][*]
w wielkim bÓlu Żegnamy ciĘ
Winnym jest jak zwykle zabity- opinia WUG zamyka się zwykle i tak jest w tym przypadku w zdaniu „nieprzestrzeganie przez poszkodowanego obowiązujących przepisów”! Nie brak wdrożenia prostych systemow automatyki ! Czy ktoś słyszał w WUG o pilocie do telewizora? Zdalne sterowanie tamami? Kiedy WUG zacznie promować nowe rozwiazania techniczne? Kasa na to jest tylko należy wyjść z kokonu w którym się cieplutko śpi i przestać zwalać winę na pracowników. W XXI wieku górnik maszynista musi jak to oficjalnie napisano „recznie przestawiac dźwignię rozdzielacza w celu zamknięcia drzwi tamy, a następnie próbować wsiąść do kabiny, żeby przejechać lokomotywą przez tamę przed zamknięciem drzwi” . Nie dziwota , ze wyścig maszynisty z zamykanymi drzwiami skończył się tragicznie
Wyrazy współczucia dla rodziny,bliskich i przyjaciół
Przykre, niech spoczywa w spokoju [*] [*]