Komentarz do artykułu:
Przewóz szczególnie wrażliwy

Do uczestników paneli ! Zamiast marnować pieniądze kopalni, instytutów i urzędów na godzinę dwie rozmów o niczym i przekonywania samych siebie , że jest dobrze a będzie jeszcze lepiej w sprawach bezpieczeństwa w transporcie,przygotu jcie się wpierw do tematu i zaanalizujcie prawdziwe przyczyny wypadków w kopalniach. Jest ich rocznie ponad 3000 oficjalnych i pewnie drugie tyle niezaksięgowanych , bo co niektórzy poszkodowani wolą nie raportować, bo albo sztygar rzuci na gorszą pracę, albo jak w JSW nie dostaną premii za BHP, gdy wprowadzono odpowiedzialność grupową. Lektura tejże statystyki wypadkowej pomoże wam zrozumieć , mam taką nadzieję, dlaczego ten typ wypadków rośnie! Lub co najmniej zaświta wam w głowach wątpliwość, że chyba nie jest tak jak się głosi co do przyczyn jak i prewencji za pomocą dekretów WUG! Gdy będziecie już przygotowani zorganizujcie między sobą telekonferencję i wymieńcie się uwagami, wypracujcie wnioski i tak dalej. To co teraz pokazujecie to te same „odgrzewane kotlety” , myślicie chyba tylko o tej części gastronomicznej konferencji.

3 listopada 2010 21:17:26
Przewóz szczególnie wrażliwy