REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTAC./NIEROTAC. STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT1]
REKLAMA 300x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA370x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA300x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - LEFT2]
REKLAMA 900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - TOP]
18 września 2025 10:00 Portal gospodarka i ludzie autor: AMC

Wielkie inwestycje państwowego giganta

ORLEN prowadzi największy program inwestycyjny w historii polskiej energetyki
fot: Orlen

Pierwsza polska farma wiatrowa. Miliardy złotych na modernizację sieci elektroenergetycznych. Budowa elektrowni gazowych. ORLEN prowadzi największy program inwestycyjny w historii polskiej energetyki. To właśnie inwestycje, których wartość sięgnie nawet 380 mld zł, znalazły się w centrum nowej kampanii wizerunkowej koncernu. Kampanii, która skupia się nie tylko na tym, co jest budowane, ale dlaczego.

Kreacje promujące kampanię wizerunkową „Energia jutra zaczyna się dziś” obecne są w przestrzeni publicznej od początku września. Przez pierwsze dwa tygodnie działania skupiały się na reklamie zewnętrznej oraz w sieci. Trzy różne grafiki promowały hasła: bezpieczeństwo, rozwój i niezależność.

Drugi etap kampanii ruszył 16 września. Jej głównym narzędziem jest 45-sekundowy spot wizerunkowy emitowany w telewizji oraz kinie. Uzupełnienie stanowią trzy 15-sekundowe spoty opowiadające historie bohaterów długiego spotu: kapitana gazowca pływającego we flocie ORLENU, projektantki pracującej przy modernizacji sieci oraz pracownika zaangażowanego w rozwój morskiej energetyki wiatrowej.

Ten etap obejmuje także wszystkie inne dostępne kanały: prasę, digital, outdoor oraz social media. Równocześnie ze startem kampanii w telewizji ORLEN uruchomił stronę internetową Energia Jutra, która w prosty i atrakcyjny sposób tłumaczy odbiorcom, jak wielkie inwestycje prowadzone przez koncern, wpłyną na życie Polaków.

Działania kluczowe dla bezpieczeństwa i niezależności energetycznej

Celem kampanii jest pokazanie, że strategia ORLENU do 2035 roku to działania kluczowe dla bezpieczeństwa i niezależności energetycznej, ale również dla rozwoju gospodarczego Polski. Równocześnie kampania przybliża ORLEN klientom, bo odchodzi od prostej opowieści o licznych inwestycjach. Osadza je w kontekście. Pokazuje, że energia jutra to coś bliskiego i obecnego w codziennym życiu, a jednocześnie wielkiego, o ogromnym wpływie na przyszłość kraju.

Drugi etap kampanii różni się od pierwszego w warstwie wizualnej. Przez pierwsze dwa tygodnie września kreacje skupiały się na detalu. Wybrane ujęcia pokazywane były w bliskim kadrze. Od 16 września do 15 października podstawą kreacji są te same ujęcia, jednak w szerszym kadrze. Taka formuła pozwala pokazać kontekst oraz uświadomić, że wielkie inwestycje wpływają na bezpieczeństwo, rozwój i niezależność Polski.

Przy realizacji kampanii ORLEN współpracował z agencją kreatywną TWIN.collective. Za produkcję wyreżyserowanego przez Arkadiusza Nowakowskiego spotu odpowiadało studio F25. Zakup i planowanie mediów powierzono agenci re58. Realizację kampanii poprzedziły badania wizerunku i komunikacji ORLENU.

Jeżeli chcesz codziennie otrzymywać informacje o aktualnych publikacjach ukazujących się na portalu netTG.pl Gospodarka i Ludzie, zapisz się do newslettera.

REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM]
Więcej z kategorii
REKLAMA 900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
REKLAMA 900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA900x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - BOTTOM1]
Komentarze (0) pokaż wszystkie
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT]
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT1]
CZĘSTO CZYTANE
Wiemy, które kopalnie fedrują najwięcej. Raport o wydobyciu węgla w Polsce
19 września 2025
13.4 tys. odsłon
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
NAJPOPULARNIEJSZE - POKAŻ
REKLAMA 400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x100 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x150 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA400x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - RIGHT2]
REKLAMA 1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA
REKLAMA1600x200 | ROTACYJNA/NIEROTACYJNA STREFA [NEWS - UNDER]